www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws           www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

BeZoBrAzNi LjUdI - moje priče, moji snovi - Blog.hr

nedjelja, 07.05.2006.

BeZoBrAzNi LjUdI

Malo poduži komentar na post koji je napisala squo
Squo je pisala o bezobrazluku i o ljudima kojima po sto i jedan put moraš ponoviti jednu te istu stvar.

A li to je samo jedna od skupina bezobraznih ljudi.
Ja ću pisati o bezobraznim ljudima koji misle da su toliko pametni i misle da im nitko ništa ne treba reći. Kao na primjer kada nekome pokušaš dati savjet jer si bio u istoj ili sličnoj situaciji a oni te samo proglase budalom i učine suprotno od onoga što savjetuješ. I pogodite što se dogodi, zaključe da su učinili pogrešno a onda se ljute kad im kažeš onu staru „JESAM TI REKLA“
A ima i još jedna skupina ljudi a to su oni koji te zajebavaju kad upitaš nešto jer ti nije jasno. A onda ti samo da budeš zloban i da njih napraviš glupima upitaš ih to isto pitanje jer znaš da sigurno ni oni ne znaju odgovor i samo pokušavaju ispasti inteligentni.
Eto tako vam je to ali bez obzira na to koliko je netko bezobrazan ti uvijek možeš biti bezobrazniji.

- 15:57 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Heloo everybody!!!!!!!! Ich bin Ana i idem u jednu školu. Dosta često pišem pjesme i priče koje ovdje možete pročitati. Sviđale vam se ne sviđale apsolutno me se ne tiče. Eto to je to.

PRAVILA BLOGA

Ne želim komentare tipa: Blogać/blog/blogić ti je super/supač posjeti moj

Na tekstove polažem autorska prava. Zloupotreba se kažnjava najstrožim kaznama (vjerujte mi pronaći ću vas).

Za sada samo ovo ali smislit ću ja još toga

BLOGERI!!!

squo - legendarna ženska piše o svemu i svačemu!

aNdRiJaNkA - jedna cura koja je dosta slična meni. Isto kao squo piše o svačemu nečemu!

markomania - zanimljiv blog. pogled na svijet očima jednog dečka!

crna violina - definitivno morate pogledati