www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws           www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Samo još jedan post - moje priče, moji snovi - Blog.hr

srijeda, 12.04.2006.

Samo još jedan post

Eh ljudi moji danas je srijeda i napokon je došao taj dugo iščekivani uskrsni odmor. Danas mi je bio dosta dobar dan. Poslušala sam squo i pošla na njenu terapiju, hoću reći bila sam u uskrsnom shopingu danas sa starom. Osim onih osnovnih potrepština bez kojih niti jedan blagdan ne može proći bilo je tu i milijun onih potpuno bespotrebnih stvarčica koje jednostavno ne možeš odoljeti a da ne kupiš. Tu su oni slatki pilići, pa one silne gluposti koje stoje po stolu i kupe prašinu. Naravno i boje i sličice za jaja i tri paketa jaja (ukupno 90 komada) ko da ću cijeli grad sponzorirat a ne samo ono dječice što će doći. Eto ljudi moji počinje dosad ne baš tako popularna uskrsna groznica!!! Evo sestrine cure počele su uskrsnom zeki pisat pisma da donese puno rozanih jaja i dva velika čokoladna zeca!!! Eto želje su izrečene uskrsni zeko (tj. ja) darove je nabavio a sutra, sutra ću se ja napokon naspavat i krenut na posao i završiti pred-uskrsno generalno čišćenje!!! Pozdrav ljudi moji, budem vas čitala ako vi mene budete čitali!!! Tschuß!!!

- 19:45 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Heloo everybody!!!!!!!! Ich bin Ana i idem u jednu školu. Dosta često pišem pjesme i priče koje ovdje možete pročitati. Sviđale vam se ne sviđale apsolutno me se ne tiče. Eto to je to.

PRAVILA BLOGA

Ne želim komentare tipa: Blogać/blog/blogić ti je super/supač posjeti moj

Na tekstove polažem autorska prava. Zloupotreba se kažnjava najstrožim kaznama (vjerujte mi pronaći ću vas).

Za sada samo ovo ali smislit ću ja još toga

BLOGERI!!!

squo - legendarna ženska piše o svemu i svačemu!

aNdRiJaNkA - jedna cura koja je dosta slična meni. Isto kao squo piše o svačemu nečemu!

markomania - zanimljiv blog. pogled na svijet očima jednog dečka!

crna violina - definitivno morate pogledati