Kontemplacije mog poremecenog uma

nedjelja, 18.11.2007.

Bas sam nepristoyna...



...nisam se niti predstavila.
kao da i namjeravam.

ionako ne mislim dijeliti okolo letke s adresom bloga, tko treba, znat ce.
tko ocekuje da ce ovdje naci nesto tipa "danas sam doruckovala zobene pahuljice s 000.1 % manje kalorija, a poslije smo ja i Marijana slatka mala Marijana isle u TopShop kupit novo trendy fensi sjajilo koje je isto kao i prosle sezone, samo sa sljokicama" , neka slobodno odseta dalje. hvala na pitanju, moj IQ je visi od sobne temperature ;D
a jos sam i zeko, hihihi( btw ovo je interna fora, taj netko ce vec znat' o cemu ja to :) :)))

Ali, morate znati nesto o meni

Npr. da sve zivo analiziram.
A najvise sebe.(neee, nisam egositicna :))), ali svoje zakljucke ne dijelim s bilo kime.

* Najbolje ideje mi dolaze dok sjedim u svom prozoru u sobi, gledam na cestu i tako mi misli lutaju i lete i sudaraju se (kao u Krlezinu Kraljevu,hehe), doduse, ponekad odu u nekim bizarnim smjerovima,ah...

* I definitivno imam previse energije. Sva sam groovy i funky , rockam, skakucem, sva loooooooda, vec su me pitali jesam li ja IKADA na miru (ye know who you are :)))
E pa onak, ako te zivciram nemoras me gledati.
Malo podcjenjujes moc ignoriranja

..... to be continued .....

18.11.2007. u 19:36 • 4 KomentaraPrint#


Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ABOUT ME

i'm not punk...
or goth...
i've realized...
i'm a messed up person who cant be classified
like those fake people who classify others.
i do like some "preps" and i hate some "goths" so i cant say i hate all preps or that all goths are cool...
because they cant be classified
neither can i


* * *

me on facebook :)

Linkz

* filozofija.org

* FFZG

* VamP.GiRl

* Occultopaedia


PPL I LIKE :

* Lorelija
* Pjesnikovi Memoari
* toksični
* Kinky
* Preko ruba znanosti
* gocat:surf the truth

ALMIGHTY BOOKZ :

* Lobsang Rampa: Trece Oko
* Robin Sharma: Redvonik koji je prodao svoj Ferrarri
* James Redfield: Celestinsko Prorocanstvo, Deseti Uvid
* Herman Hesse: Stepski vuk, Siddartha, Demian
* Seneka: Pisma stoika
* David Pierce : Rock Svecenik
* Arisotel: Metafizika
* Anil Kumar Kamaraju: Istina koja oslobađa
* J.Gaarder: Sofijin Svijet
* G. G. Marquez: Sto godina samoće
* Aldous Huxley: Vrli novi svijet, Otok, Vrata percepcije: Raj i Pakao
* G.Orwell: 1984

FEJVORIT DRAMA :

* off constantly (nedostupan)

Disklejmer: nije da se ne trudim promijeniti to
stovise, bas mi dobro ide :)))