† I'd crawl through broken glass to you... †

ponedjeljak, 27.03.2006.

Povratak il ne?

A jebiga ne znam kaj da radim.Dal da opet počnem pisati na ovom blogu il kaj.Mislim ovaj blog imam skoro godinu dana i puno toga sam podijelila s vama.Glup potez mi je bio prestat pisat na ovom blogu.Glupost!Fakt ono.Ne znam kaj da više radim,već sam otvorila novi,al ovaj mi je nekak veseliji(vjerojatno zbog pozadine) i prirasao mi je srcu.Kad se sjetim odbrojavanja do koncerta....
Eh,to su bili dani.Ma ne znam,dok ne odlučim možete me čitati na ovom blogu

- 23:05 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (9) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

ponedjeljak, 13.03.2006.

Žao mi je

Time To Say GoodbyeNeću dužiti.Žao mi je ali moram...Nisam htjela da ovo svi čitaju,u krivim rukama opasan je.
Užasno mi je žao baš kad sam ga uredila.Voljela sam vas čitati,čitat ću vas,ostavljat komentare(ak uspijem prokleti blog.hr) ali ovdje neće biti postovi.....
Eventualno objavim još 2 posta.
To be back,my promise will be.Neću brisat blog,ovo je dio mene,jedna stranica u mojem životu.Vratit ću se obećajem al tko zna kad,za dan,dva,mjesec,tjedan.Vjerojatno otvorim novi blog.Javim.Možda bude jednak ovom...

"All I ever craved were the two dreams I shared with you.
One I now have, will the other one ever dream remain.
For yours I truly wish to be."

"It's such a lonely flight,
This one'll be black,
The death lies always in the sky,
It reflect hatred in my eyes."

The Reaper is calling for me to come home

"Life, it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters, no one else

I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free

Things not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel

Emptiness is filling me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now he's gone

No one but me can save myself, but it's too late
Now I can't think, think why I should even try

Yesterday seems as though it never existed
Death greets me warm, now I will just say goodbye"

- 10:02 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (32) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

subota, 11.03.2006.

Samo još jednom...

Išla sam jučer na Rock te jebo.Ma išla sam samo jer je sviro ovaj jedan bend koji je išo u moju školu prije 2 godine Spierdalaj il kak već.Ma meni je uvijek koma na tim slušaonama.Pazite kaj su pustili:2 spota od Davida Haselhofa il kak već,znate onaj iz Baywatcha.Ma neki idiot je gurnuo moju frendicu pa me zalila s pivom.Ma pjevala je neka cura na karaokama i doslovno je kreštala.Užas.Ko joj je dao mikrofon?
Ma zaboravila sam reć neš kaj mi je Capan rekao.Pitaju njega Mrda i Marina jel se naviknuo sjedit sa mnom a on kaže da je i pitao me je dal ćemo tak i u trećem razredu a ja sam prasnula u smijeh.Ne mogu vjerovati!!!
Jedva čekam proljeće i ljeto.Svaki dan vani.Al baš me zanima dal će netko htjet ići sa mnom,jer ne pijem.Tako mi je frend rekao da neće ići sa mnom van jer ja ne pijem i da ću biti trula.HELLO!!!Od kad se čovjek može zabaviti samo kad je pijan?!??!!Ono sorry ak se želim sjećati nečega.Za razliku od njega ja se mogu zabaviti i bez alkohola.Fakat me je povrijedilo to što je rekao.Kad bi samo to bilo jedino što je rekao....Taj lik uopće nema nikakvih manira.Ma zašto trošim riječi na njega.
U prvom razredu smo si fakat bili super,bili smo si fakat bliski,al odkad se njegov frend preselio u našu školu puno smo se udaljili i skoro da više ne pričamo,a kad pričamo taj razgovor skoro da uvijek preraste u svađu.Uopće ne znam dal ima smisla uopće onda razgovarati...
Ma sad svugdje piše kak je Milošević umro.Ja nemrem još uvijek vjerovati.Neki vjerojatno slave....
Uskoro će proljeće.Volim proljeće.Volim kad je toplo.Sjećam se kako sam bila vesela prošle školske u to vrijeme....Ma biti ću i ove,nadam se.Trebam,moram,zaslužujem....

- 21:32 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (39) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

petak, 10.03.2006.

Once again waiting for the darkness

Black RoseProkleti blog.hr.Mislim ono ne samo da nema ni pol postova neg sad nerem ni neke
blogove komentirati.Fakat me iritira.
Pisala sam danas test iz geografije i bilo je OK,dobila sam 3 iz testa it fizike što je apsolutni uspjeh.
Sljedeća dva tjedna non stop nešto pišem(kak sam sretna) i ne smijem si zeznut dosadašnje ocjene i još ih moram popraviti.
To je vrlo stresno.Sad kažu da je na Mjesecu pronađena tekuća voda što znači da možda ima života.
U četvrtak sam pisala zadaćnicu iz engleskog i ja sam kao poremećena cura pisala o Henkki.
Baš me zanima koliko ću dobiti,tko zna možda i stavim na blog(iako neke to uopće ne zanima).
I sad lijepo ubijam vrijeme do pol 10 kad bih se trebala nać da idemo u Čvaru na Rock te jebo,tko zna možda neke i susretnem.
Sve će biti puno bahatih pankera.Nije da imam nešto protiv njih dapače imam frendove pankere al daj kak mogu biti tak bahati.Tak nam se jedna cura jednom bahatila i došlo mi je da ju nabim.
Zapravo i ja sam onda bila bahata,a najbolje je što uopće nije izgledala kao cura.OK kužim ajd dečke koji imaju irokeze al cure...
Ma nisam ja ta kultura ne shvaćam...
Još nisam odlučila dal ću prestat pisat blog.Čitala sam u novinama da se jedna cura pokušala ubiti jer je ravnatelj dao njezinim roditeljim ada ga pročitaju.Dobro je cura rekla to je na neki način
njezin dnevnik i onda da ga roditelji pročitaju...Nema nitko prava da se to učini.
Predložila sam razredu da pitamo Svebora da ide s nama na izlet u Dubrovnik na 3 dana,tko zna možda ode.S nama idu još naravno,profa iz TZK(why?!),profa iz povijesti,Lulićka ne ide tko zna zakaj,naša raska(why!?),
žena iz vjeronauka i žena iz informatike.Bio je prijedlog da zamijenimo rasku sa Sveborom al sumnjam da će upaliti.
E da pazite ovo idem ja sa frendicama po hodniku i ide Svebor i pozdravi nas iz čista mira.Fakat ne znam šta mi je to je normalna stvar.
Što sam sad htjela reć,da,uopće ne kužim ljude iz svoje škole,to je pravi frik show,pogotovo moj b.razred.Užas.A da vidite jednog čovjeka koji je prije išao u taj razred....

Ma fuj ne želim u školu.Image Hosted by ImageShack.us
Volim Henkku!

Pozdrav do možda sljedećeg posta!

- 19:06 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (11) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

utorak, 07.03.2006.

Kill me, hurt me, fuck me, rape me, you won't have me!

Bloody TearsDanas nisam u stanju napisati ni dvije suvisle rečenice a jučer sam bila sasvim u redu.
Razmišljala sam dal uopće ima smisla nastaviti pisati na ovom blogu kad ga skoro svi čitaju.
Kad sam otvorila ovaj blog nisam očekivala da će ga toliko osoba čitati,dapače otvorila sam
ga kao novu stranicu u svom životu nakon dugog razmišljanja zbog osobe koje više nema.
Svaki dan sam si govorila:"Hej,glava gore!Kreni dalje sa životom,nema te osobe više,NEMA,NEMA,JEDNOSTAVNO NEMA."
I krenula sam ali ponekad se dogode trenutci poput ovog kad posustanem ali uvijek krenem dalje.
Teško je priviknuti se da nekih osoba nema više u tvome životu.
Kad se prisjećam kako mi je bilo prošle godine u ovo vrijeme ne mogu se uopće sjetiti,znate kao oni stihovi
iz jedne pjesme:
I had no name, last December, Christmas
Eve I can't remember. I was in a constant pain, I saw
your shadow in the rain. I painted all your pigeons red,
I wish I had stayed home instead, yeah.
Samo što se ne sjećam ožujka umjesto prosinca.Ali ne razumijem zašto.Ništa loše mi se OVE godine nije dogodilo.
Neke stvari si uopće ne mogu objasniti.Tak mi i treba kad idem u školu puna svakakvih idiota,luđaka i frikova.
Uopće ne razumijem kak sam si mogla dozvoliti da se upišem u tu školu,nisam tada znala da činim veliku pogrešku.
Ma što ja pričam,kakva pogreška!Jedina pogreška koju napravih jest što vjerovah ljudima,što još uvijek vjerujem ljudima,
što sam bila i jesam iskrena,što pričam sa svima(imali oni dobre ili loše namjere),što dopuštam svakom da mi bude prijatelj.

E pa znate šta I don't give a fuck.

- 20:10 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (11) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

četvrtak, 02.03.2006.

hajhaj

Danas je četvrtak a sutra je petak :)
Pitao me je Svebor danas likovni.Naravno sve sam znlala i dobila sam 5.Jupi.
U srijedu smo pisali psihologiju i dobit ću pozitivno možda i više od 3.
Bojim se svoje raske cijelo vrijeme se mota oko mene i čudno se ponaša.
Cijeli vikend moram učiti fiziku i matematiku pošto sam dobila 1 iz malog testa iz matiše jer nisam bila uopće na satovima zbog priredbe a gradivo mi je objašnjavao Filip koji je imao kulju na polugodištu ali ipak je imao više bodova od mene.Sramota.U ponedjeljak pišemo fiziku a kako ja jedva znam kak o se zove cjelina koju učimo bolje mi je da zagrijem stolicu(ne onu pred kompjuterom).
Skinula sam s neta Darkthrone-Too Old Too Cold-EP.
Sad sam morala gore spomenutom skinuti popis pjesama koje će sutra Soulfly svirati.
Ja ne idem,on ide.Ja želim ići na nešto drugo.
Još uvijek se oporavljam od ludila i još uvijek sam luda tako da mislim da me trenutno ne treba shvatit ozbiljno(osim da moram učit).





- 21:20 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (1) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek