POHVALA I KRITIKA

16.09.2022.



slika: digital art


Koliko sam bila hvaljena,
a koliko sam kritika primila
od mlađih i starijih
sa svih strana osuđena sam bila?

Zauvijek mi je dosta kritike,
neka nitko nikad nema prilike
u kojoj bi nešto krivo vidio
ili kritiku na bilo koji način osjetio.

Pohvali zauvijek otvaram vrata
i drugačije suodnose stvaram
pa neka svaka riječ bude čista
u umu i na jeziku blista.

Svakog ću za nešto pohvaliti
i biti dobra sa svakim
pa neka misli tko god i što hoće
neka pohvala blista od čistoće.

Promijenit ću negaciju u čistu pozitivu
i nikad nitko više neće biti u krivu,
svatko će pravicu spoznati
tko u moj život dođe ili samo svrati.



Pjesma je iz moje tiskane zbirke "KRILA SLOBODE"



Ova lijepa knjiga se može kupiti slanjem poruke na moj Facebook profil:

https://www.facebook.com/anda.jotanovic

ili na moju e-mail:

anda.jotanovic@gmail.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.