PROMJENA STRUKTURE ATOMA

18.01.2021.


slika: internet

U narednom periodu svjesna sam promjene strukture atoma u mom organizmu. Iz moje svijesti slijedi pitanje, znam li što je moda 1987.? Odgovaram, da ne znam. Upućuje me se da napravim anagram riječi. Ne znam što to znači. Gledam u riječ moda i vidim je kao da idem doma. Znači li to, da se od tada vraćam u Božje obitavalište? Gdje li se nalazi dom moje duše, pitam se.

Odjednom mi se spava i na trenutak zaspim. U snu sanjam o trostrukom grijaču u svom organizmu, a vidim ga kao ozonski omotač Zemlje koji sačinjava drveće koji mu daje kisik, sunce koje daje svjetlost i tlo koje daje život biljkama, životinjama i ljudima. Vidim, da svako živo biće u svom organizmu ima trostruki grijač. Jedni bez drugih ne možemo živjeti, a to se zove međusobno sustvaranje. Pravilna izmjena svih živućih energija održava život.

Budim se i mislim koga bih mogla pitati o trostrukom grijaču? Ništa ne znam o tom pojmu.

tekst je iz moje najnovije knjige "IZ TAME U SVJETLO"



slika: digital artist i Nenad Grbac

ISBN kod NSK RH 978-953-354-268-3

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic14.php

- nastavlja se -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.