OPROSTILA BIH DA MOGU

28.07.2019.



slika: digital art

Oprostila bih kad bih mogla
sva bolna iskustva svoje duše,
ali moja duša gleda u Boga
otkud se sva djela prosuše.

Molim svoju dušu, da mi nešto kaže
i da iz kuta srca pogleda
zapamćena iskustva što slaže
Bogu neka na ispovijed preda.

Ne mogu sa njima živjeti
ona su mi kamen oko vrata
i nikad ih više neću htjeti
pa da su sva od zlata.

Od Boga tražim uputstva,
želim svoje tijelo da ozdravim
i da samo lijepa iskustva
svakog trenutka slavim.

Da mogu, oprostila bih
sve pogreške ovog svijeta
i živjela iskustva dobra
u kojima mi ništa ne smeta.

To ću konačno i učiniti
pa će oproštaj na mojoj duši
za tijelo melem i lijek biti,
a sve loše neka se sruši.

Mogu ja to svjesno učiniti,
ja sam vlasnik svog oprosta
i od bola slobodna biti,
jer patnje mi je zauvijek dosta.



slika knjige: Anđa Jotanović

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-56061-3-0. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.