ZAKULISNE IGRE UMA, DUHA I TIJELA

24.07.2019.


slika: digital art

Danas kad pogledam u svoj život i njegova iskustva s odmakom od šezdeset i jedne godine, izgleda mi čudesno to moje življenje. To je kao jedan san koji je živio netko drugi, a ne ja. Sa sjetom u duši prisjećam se tog proteklog vremena s osmijehom na usnama i srećom, da su sva ta iskustva prošlo-svršeno vrijeme, iako se još učim iz njegovih iskustava.

Veličanstven je taj ljudski život, izgleda kratak kad ga se proživi, a sa toliko iskustava kao da sam svaki dan živjela jedan život. Gledajući u to razdoblje i njegove veličanstvene poduke, osjećam u duši koliko sam uspjela skupiti dobrih djela koje mogu ponijeti sa sobom u sljedeću inkarnaciju, a ima ih mnogo. Uspjela sam transformirati sve niže energije mržnje, žudnje, ljutnje i tuge i iskristalizirati emocije sklada, harmonije, ljepote, mudrosti, ispravnosti. Propustila sam svoju dušu kroz svjetlo istine o tome tko sam i što sam u ovom velebnom zemaljskom svijetu. Žena!, a koja je to nagrada duši, biti žena u zemaljskom svijetu, sad tek pomalo shvaćam.

Pročešljala sam ovu materiju svojom sviješću potaknuta veličanstvenim znanjem duha u materijalnom svijetu i za divno čudo moje tijelo je opstalo u toj materijalnoj vatri ova tri sukobljena rivala. Um, duh i tijelo, sveto trojstvo u jednom ljudskom biću, ostvareni u istini zemaljskog svijeta.

Boga mi, trebalo je to proživjeti i doživjeti, proći kroz taj žrvanj nije bilo nimalo lako, ali se jako isplatilo. Rezulat je svjesnost sebe, svakodnevna sreća u nesreći, disanje punim plućima, osjećaj neiskaziv riječima, ljubav u punom smislu bivanja.

O, hvala ti Bože, na svemu što proživjeh i doživjeh, ma kako bolno ili lijepo bilo. Neka je bilo i neka bude!

Veličanstven si ti igrač, Bože! Hvala ti što se igraš sa mnom. Volim te takvog kakav jesi, nespoznatog i nedostižnog.

Molim te, ostani uvijek takav, igra sa tobom je najljepša igra koja se život zove.

Hvala ti na tom jedinstvenom daru, življenju koje traje i traje.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.