MOJA SURADNJA

10.07.2019.



slika: digital art

Surađujem sa svima
i baš mi je drago i milo
sa suradnjom postižem
sve bolje, nego je bilo.

Surađujem s obitelji,
društvom i okolinom,
svaki svoj odnos
obojim milinom.

I priroda mi svoju
potporu daje,
da međusobna suradnja
što duže traje.

Nebo me blagoslivlje
svojom dobrotom i ljubavi,
da iza mene i ljudi
dobru suradnju ostavi.

Živjela sveopća suradnja
na bilo kojoj strani
neka bude svuda bolje
danas i sutra nego lani.



slika knjige: Anđa Jotanović

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-56061-3-0. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.