NE PLAČITE ZA MNOM

08.07.2019.



slika: digital art


Ne plačite za mnom,
nije me svjesno ni bilo
proletjela sam kao sjena
ovim vrlim svijetom,
netko me je volio,
a netko kletvom psovao.

Ne plačite za mnom,
čitajte stihove moje
oni jesu i bit će život,
jer svaki od njih nosi poruku
neka je u vašim dušama proljeće,
a u mojoj je proljetno cvijeće.

Ne plačite za mnom,
pjevajte pjesmom raja
tamo je moja duša
i svjetlo koje me grije,
ostajte sretni pod suncem
i gledajte oblak što se smije.

Pjevajte danas,
jer moja duša je slobodna
ne osjeća okove bolnog tijela
ni neuzvraćene ljubavi,
postala je svjetlo u mraku
i obrisala sa lica suzu svaku.

Srest ćemo se tamo
gdje samo ljubav caruje
i gdje ćemo znati tko smo
i zašto smo živjeli zemaljski život
u kojem smo svaki dan umirali
i rađali se jutrom preporođeni.

Zato vas molim, pjevajte danas,
veselite se mojoj slobodi,
jer ste svakog dana
bili moja radost i dijelili sa mnom
udahe i izdahe duše moje
koja je sa vama spoznala spokoje.



slika knjige: Anđa Jotanović

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-56061-3-0. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.