SAN ILI JAVA

28.02.2019.



slika: digital art

Je li san ili java
meka ruka na mom licu
što miluje obraz sneni
pa poljubac nježni topli
što mi čula razveseli
bűdi tijelo iz sna u javu,
dok ja sneno namještam
udobni jastuk za glavu.

Nije san, već je java
golicanje kože moje
toplo bedro na mom bedru
miluj me, dragi, sve je tvoje.

Sve treperi u mom biću
jeza neka grudi diže
poljubi me, zagrli me,
dođi ljube bliže, bliže.

U ekstazi bludnih želja
sve nestaje ovog trena,
samo kosa zamršena
pada mi na gola ramena.

Svugdje te ima, svugdje me ima
na postelji mekoj i svilenoj
dvoje je jedno postalo,
ja sam tvoja i ti si moj.



slika knjige: Anđa Jotanović

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-56061-3-0. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.