IZAZOV UMA

26.02.2019.



slika: digital art

Dok se zrcali u sjeni duge
i smiješi u sunčevoj zraci,
sjedi na lotosu želja
i miriše na ljubav
protkanu kreativnošću duše,
izaziva me Um na sustvaranje.

Korača stazom nade,
mudrost mu je nit vodilja,
ljepota mu širi vidike,
a intuicija mu je majka
koja u vilinskom kolu
prede svoje strune.

Treperi k'o suncem okupano polje
u haljinicama crvenih makova,
pleše u laticama nektara
mednog polena u prahu
sa kojeg vrijedne pčele
skupljaju ljekoviti med.

Golica moje htijenje,
da stvaramo zajedno
prisjećajući se na iskustva
iz njegove bogate riznice
svih zemaljskih djela
posutih na stazama života.

Smjelo mi se smiješi
iz ustreptalog zraka
mirisne zemlje posle kiše
toplinom vatre iz kamina
i krijepi mi žeđ za znanjem
vodom sa praiskonskog izvora.

Poziva me Um na stvaranje...

26.02.2019
Anđa Jotanović


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.