MOĆ OBITELJI

14.02.2019.



slika: internet

Moja obitelj,
nada mnom je imala svu moć,
određivala mi je kuda ću ići
i kada ću se vratiti kući.

Tako je bilo mnogo dugih ljeta
u kojima nisam imala svoje slobode
ni u tragovima izgubljenih nadanja
niti u skrivenim bjegovima,
da bar u kratkim životnim intervalima
udovoljim svojoj porobljenoj duši.

I taman kad sam pomislila,
da sam se tih okova spasila,
još veće sam okove
svojoj duši stavila,
osobna obitelj ni na trenutak
ne daje vremena za predah.

Ne shvatih da sam opet
svoju moć negdje drugdje predala
i da moja samostalnost nema
nikakve šanse da se oslobodi.

Ostadoh opet dugo ljeta
služiti obitelji svojoj
koja se dugo opirala
mojim usmjerenjima
kao što sam se i ja u duši
opirala usmjerenjima
obitelji u kojoj sam rođena.

Moć obitelji
cijeli me život prati
od postanka pa do groba
ne daje mi mogućnosti
slobode izražavanja
kojoj moje biće teži.

Kako da se te moći oslobodim,
da mi je samo znati?

Lako, vrlo lako
svoja osobnost se sebi vrati,
naučila sam kako
i to od nas zna svatko.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic10.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-098-6. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.