JA I BOG

12.02.2019.



slika: digital art

Rekoše mi odgajatelji,
da se Boga treba bojati
i da se sa Njim ne može
prisan odnos imati.

Tako u strahu
od Boga odrastoh
sa spoznajom da je Bog
identitet nepoznat i strog.

Srogost mi izađe
na vrh moje glave
i zaista mi je dosta
bilo čije strogosti i slave.

Dosta mi je stvaranja neravnoteže
na sve Božje strane
i davanje prednosti strogosti
za sve ljudske mane.

Neka mi netko konačno
vrline moje pokaže
i neka moj život
kroz sve ljudsake vrline slaže.

I hrabrost svoju hoću
na sve strane da vidim,
a ne da se i svoje sjene
od ljudi i Boga stidim.

Ovakav odnos
sa ljudima i Bogom hoću,
hoću njegovati harmoniju,
a ne Božju strogoću.

I konačno, hoću sa Bogom
ispravan iskren odnos imati,
a ne da me neka sjena
strahova od Boga prati.

Kada ja i Bog počnemo
međusobno komunicirati,
onda ću stavrno sve od sebe
za ispravan suodnos dati.



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-066-5. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.