ODRIČEM SE BOLESTI I ZDRAVLJA

08.02.2019.



slika: digital art

Na vrh mi je glave koje kakvog bola,
jer ovakva bol bi ubila i vola,
a o zrdavlju se tako malo zbori
i jako malo ljudi o njemu govori.

Stalno me se na bolest podsjeća
kao da sam kakva pohabana vreća
pa i kad se dobro osjećam
opet neku bolest predosjećam.

Zato se, Bože mili, oprosti,
odričem i zdravlja i bolesti,
neka ih spominje tko god hoće
oni su za mene postali trulo voće.

I bez njihovih termina mogu da živim
i zadovoljno sasvim da preživim,
a bolest i zdravlje neka idu, neka,
od mene im kuća bila daleka.



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-066-5. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.