ODRIČEM SE PLUSA I MINUSA

04.02.2019.



slika: digital art

Plusa i minusa odričem se za sva vremena
oni su u mojoj svijesti neka velika sjena,
njihove crte dobro se ne slažu
i jedna i druga mnogo me lažu.

Nisam ja ni plus ni minus
zbog njih ne znam tko sam,
stalno me nešto na novo slažu
i sa mojim bitkom raspolažu.

Čas je crta ravno, a čas gore-dolje
ni jedna od njih mene ne vole,
čak ni ona koja je ravno
ne prihvaća me ravnopravno.

Zašto bih onda i ja njih prihvaćala
kad se zbog njih osjećam mala,
velikom me ne mogu napraviti
mirno mogu i bez njih živjeti?

Zato se od njih sa ljubavlju odmičem
iz svoje matematike ih brišem,
moja matematika sa njima se ne slaže
tako mi postojanje mog bitka kaže.



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-066-5. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.