CVJETNI BALKON

18.01.2019.



slika: digital art

Nešto mi se ove godine neće,
da na balkonu sadim cvijeće,
a balkon mi pust ovako izgleda
kad me cvjeće sa njega ne gleda.

Odlučih balkon obogatiti
i lijepo cvijeće na njemu posaditi
pa neka cvijeće miriše i cvjeta,
dok moj pogled po njemu šeta.

Tako ću i ja balkon koristiti
i često na njemu zrak udisati
pravit ću društvo posađenom cvijeću
pa ni malo usamljena biti neću.

Sa mnom će se družiti ljepota cvijeća,
a iz duše će mi cvjetati sreća
i cijelo tijelo sretno će mi biti
kad se cvjetovi pupovima počnu kititi.

Bit će to mali rajski vrt moj
koji će me vratiti u spokoj
svojom ljepotom i spektrom boja
pa neka u njemu uživa duša moja.

Neka i drugi ljudi u ljepoti uživaju,
dok o svom cvjetnom balkonu sanjaju,
a i moj balkon će sretan biti
kad se počne bojama kititi.



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-046-7. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.