BRIŠEM IZ SVOG ŽIVOTA

16.01.2019.



slika: digital art

Brišem iz svog života
sve ono što me ne zadovoljava
i sve ono što mi u životu
nepotrebne frustracije stvara.

Brišem sve ono što mi korisno nije
i sve ono što sam živjela prije,
samo sadašnju istinu gledam
i svog mira nikome ne dam.

Biram ono što je dobro za mene
i kud god moja noga da krene,
samo ću ugodnost pratiti
i za lijepa iskustva otvorena biti.

E, tako ću svoj život kreirati
pa će mi se dobro i dobrim da vrati,
birat ću ljude koji me sretnom čine
iz obitelji, prijatelja i iz okoline.

Birat ću iskustva koja me vesele,
pa neka ljudi što god hoće vele,
gledat ću u obilje koje me prati,
a ono će još većim obiljem da mi uzvrati.

I sve ću tako birati redom,
bilo sluhom, okusom ili pogledom
pa će mi dodiri drugačiji biti
kad svjesno počnem zdravo živjeti.

Ovakvo moje biranje me veseli
tako ću živjeti svoj život cijeli,
izbrisat ću sve što mi nije milo
kao da nikada nije ni bilo.



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-046-7. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.