SVETI GRAL

03.01.2019.



slika: digital art

Kad bih znala
sveti Gral što je,
sve znanje na svijetu
bilo bi samo moje,
ali što je sveti Gral,
ja to stvarno ne znam
pa me je mog neznanja
ponekad čak i sram.

Što ako je sveti Gral
znanje o samom sebi
i vladanje sa sobom
po svojoj volji i potrebi?

Onda bi moje neznanje
bilo sasvim opravdano
znanje o samom sebi
tko to može znati stvarno?

Bilo kako bilo,
sveti Gral ne znam što je
pa samilosno opravdavam
ovo neznanje svoje.

Rado bih sve znala
o tom Gralu svetom
pa da uzdignute glave
koračam životom i svijetom.

Povjesničari kažu
Isus je iz njega vino pio
i najplemenitiji čovjek
u svom vijeku bio.

I, ljudi još nešto kažu
"u vinu je istina"
možda je sveti Gral
samo pozitivna osobina.

I što ako je sveti Gral
ideja o ravnoteži života
u kojoj se u svijesti uči
kako se kreira divota?

Sveti Gral
na pticu me podsjeća
ljudi ga još traže
kroz milenija i stoljeća.

Tražim ga i ja i odustati neću
dok god ne budem spoznala
što je sveti Gral
i kako ću živjeti sreću?

II

Sveti Gral mi se u facu smije,
šapuće mi da se otkriti ne smije
nevidljiv je on vanjskom oku
u sebi skriva istinu duboku.

Nije on kalež iz kojeg je
Isus rujno vino pio
on je uvijek nevidljiv
u vanjskim stvarima bio.

Iz ptičjeg svijeta potječe,
u ljudskoj maternici niče
kali se kroz ljudska iskustva
iz zraka dobiva uputstva.

Možda je sveti Gral intuicija,
tko zna kakva je njena pozicija
i ona svo znanje ima,
a informacije od svuda prima.

Možda je sveti Gral samo treće oko
jedino ono gleda u tijelo duboko
i preko zraka prima sva vanjska otkrića
kakvo je unutarnje stanje bilo kojeg bića.

Ono svu istinu svijeta zna,
tko si ti i tko sam ja,
zna i otkuda ono dolazi
i sasvim se dobro u mraku snalazi.

Što je Sveti Gral
i dalje ne znam
ma, nije me zbog toga
čak više ni sram.




http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic8.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-046-7. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.