TRAŽIŠ ME

26.08.2018.



slika: digital artist

Tražiš me u noćima bez sna,
misli ti lutaju sjećanjem
na proživljene trenutke sreće
neostvarena očekivanja
i neizrečene riječi.

Nema me na tim mjestima,
ja sam pelud tek propupalog cvijeta
bistrom rosom okićenog,
suncem obasjanog
i pčelinjim žalcem ljubljenog.

Potraži me u srcu lotosovog cvijeta,
jer tamo moja ljubav stanuje
na livadama nirvane
gdje svaka duša sebe pronalazi
srcem spojena
na kozmičku ljubav života.

Srest ćemo se i prepoznati
u miomirisu ljepote cvijeta,
u iskričavom pogledu oka,
u ustreptalim emocijama duše
i sa rukom u ruci
bez riječi i bez pitanja
bez očekivanja
koračat ćemo ljubavnom stazom
sretni što smo bili
i što postojimo.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.