SANJAM TE

04.04.2018.



slika: digital art

U praskozorje rano
snovima me golicaš,
na krilima anđela
otkrivaš mi svjetlost
izlazećeg sunca,
u ljubavnoj ekstazi dva bića
gdje sve svjetlom blješti.

Nosiš mi pozdrav
nadolazećeg trenutka
okićenog Božjim blagoslovom,
beskrajnom čistoćom duše
najavljuješ još jedan dan
najljepšeg ljudskog bivanja
kada je dvoje... jedno.

Ljepota tvoje duše
sneni mi osmijeh mami
i nježni dodir usana,
iz sna me budi,
da utažim žudnju
u naručju tvog tijela
trepereći k'o list na povjetarcu.

San postaje java
i ja, sasvim budna,
primam te u naručje,
sva ti se predajem
ćuteći istinsku ljubav,
privijam te uz sebe
sa željom da zauvijek ostaneš.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.