SRETAN TI ROĐENDAN, KĆERI!

08.03.2018.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Sretan ti rođendan,
kćeri moja mila,
ovog prekrasnog datuma,
8. ožujka, ti si se rodila.

Došla si mi kao poklon
od samoga Boga
i tako te prihvaćam
cijelog života svoga.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Svojim postojanjem
me nadahnjuješ,
uvijek vesela, radosna,
šarmantno se smiješ.

Igraš se života
kao nestašno dijete,
sve igre sudbine
prihvaćaš kao svete.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

I mene si svetosti naučila
još dok si mala bila,
znala si razlučiti što je ispravno,
tvoje postojanje je prelijepo i slavno.

U svojoj igri i radosti
naučila si me vrlini, oprosti...

Sad kad si odrasla žena
i u svom domu živiš
životu kao igrački
iznova se diviš.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Živi i dalje sretno,
drago moje dijete,
optimistično i okretno,
budi cvjetić ove planete.

Tvoje ime Nevena,
tako ti kaže
sa tvojim načinom života
u cijelosti se slaže.

Kao sunce zlatno
širiš zrake svoje,
a one te veselo prate
kao da samo zbog tebe postoje.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Sretna sam majka uvijek bila
što svoje postojanje sa mnom dijeliš
i da sam samo tebe odgojila
svoju sam životnu svrhu ispunila.

Hvala ti, kćeri mila,
što si mi život
svojim postojanjem osmislila.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-8054-87-7, ISBN kod NSK RH 978-953-8054-88-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.