ZAVRŠENA PRIČA

27.02.2018.



slika: digital art

Završena priča došla je do kraja,
nema više što da razdvaja i spaja
uspomene samo pretače u slovo
i od starog iskustva stvara novo.

I tako se priča prepričava samo
od svega onog što mi ljudi znamo,
ispada da nema ništa nepoznato
pa se samo u krug vrtimo zato.

Ništa novog nema na ovom svijetu
što već nije pohodilo ovu planetu,
mi se samo igrom podsjećamo
što kao osobno mi ne znamo i znamo.

Znamo mi sve što je bilo i što će biti
jednako to znamo naša duša i ja i ti,
samo se igramo igre razdvojenosti,
da nam duša ima što da oprosti.

Naša duša iskusila je sva djela,
ona se odavno osjeća cijela
pa da joj ne bi dosadno bilo,
iskušava iskustva nevino i milo.

Volim njene priče, makar završene,
neka ih izvuče na svjetlo iz sjene
pa ćemo ih sa svih strana gledati
i prvom do sebe kao iskustvo predati.


Image and video hosting by TinyPic
slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic10.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN kod NSK RH 978-953-354-098-6 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.