MOJ FATALNI MUŠKARAC

09.12.2017.



slika: internet

Ušuljao si se tiho
u moje snove,
a onda si se pojavio
jednog dana na javi.

Stala sam nijemo
gledajući u tebe,
ništa mi nije bilo jasno.

Stajao si preda mnom prvi put,
a kao da te poznajem cijeli život,
''tvoj osjećaj nije istina'',
šapuće moj um,
"to je istina'', odgovara srce,
"njega si čekala'', govori duša,
"on je jedini za tebe', šapće tijelo.

Ni pipnuo me nisi,
a sva sam tvoja bila
i još sam tvoja,
ali ti nisi moj.

Pogledi nam se katkad sretnu
u slučajnom susretu,
nijemo šutim,
dok tvoj pogled
osjećam na leđima.

I ti šutiš, dok zamnom gledaš,
čekaš da ja prva progovorim,
progovorila bih ja,
da ti imam što reći,
ali nemam.

Samo nijema misao
poruku ti šalje:
budi sretan, budi svoj,
budi slobodan, a ne moj.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.