ODRIČEM SE NESPOKOJA I SPOKOJA

03.11.2017.



slika: digital artist

Odričem se nespokoja i spokoja
nikada to nije bila energija moja,
to su samo izmišljeni pojmovi,
da bi se dočarali unutarnji dojmovi.

Ove dvije osobine uopće mi ne služe,
one se sa mnom nepotrebno druže,
neka idu od mene što dalje
od mene za služenje neće dobiti medalje.

Nisu me ove osobine dobro služile
niti su moje osjećaje kužile,
neka idu što dalje od mene
i pretvore se u neke druge sjene.

Umjesto njih prihvaćam mir,
on nije nikad bio ničiji hir
svatko zna kada se mirno osjeća
i koliko iz njega pri tom zrači sreća.

Zbogom zauvijek, nespokoj,
nikad nećeš biti suputnik moj
ni spokoj mi ne treba više
neće mi ni on sudbinu da piše.


Image and video hosting by TinyPic
slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN kod NSK 978-953-354-066-5

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.