VOLIM TE

24.10.2017.



slika digital artist

Volim te i super se osjećam,
svaki tračak ljubavi u zraku predosjećam
ljubav za moje srce se lijepi
kao u dubokoj spilji šišmiši slijepi
pa mi osmijeh titra na licu
kad pogledam u zraku pticu
ili kad nešto drugo radim
s ovim se osjećajem sladim.

Volim te i tu ništa ne mogu,
samo se zahvaljujem Bogu
što si u moj život došao
nije me briga, otišao iz njega ili ostao,
samo ovaj osjećaj dijelim
svim bićem svojim i srcem cijelim.

Napajam ovim osjećajem Zemlju cijelu,
on mi je u svakom iskustvenom djelu,
misli mi bistre umom plove
ulazim u sve nesretne domove
ulijem u njih obilje ljubavi
neka svakog ovaj osjećaj preplavi
i neka svako sretan bude
voli prirodu i sve druge ljude,
neka sa ljubavlju obilje stvara
u svemu što radi ima dara
sve nesretno makne na stranu
i izliječi svaku bolnu ranu,
pomiri se sa ljudskom ironijom
i uspostavi kontakt sa duševnom harmonijom,
a ja samo lebdim svježim zrakom,
ljubav uspostavljam i sa najdubljim mrakom
pa mnogo svjetla u mrak stavim
i tako voljenje svjetlošću proslavim,
neka svojom enerijom blista
blagoslovljeno od Boga, srca čista.

Volim te, pa šta hoćeš radi,
bježi od mene ili se s ovom ljubavlju sladi,
budi uz mene ili nemoj biti
ja mogu voljenje i sama slaviti.


http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.