PRUŽENE RUKE

06.10.2017.



slika: digital artist

Pružaš mi ruku na pozdrav mio,
a ja se pitam, što bi ti od mene htio,
želiš li me stvarno upoznati
i kakav odnos sa mnom hoćeš imati?

Shvaćam, pružaš mi ruku,
da sa mnom podijeliš svoju muku,
da ti tvoje olakšam boli
željan si da te bar netko srcem voli.

Ne znam što da ti kažem,
istinu ili da te lažem,
istina je da te ne poznajem,
a laž je da ti išta dajem.

Nemam ti baš ništa dati
niti želim sa tobom ikakvog posla imati,
u mišiju rupu želim se sakriti
i sama sa sobom u tišini biti.

Pružaš mi svoju ruku sa nadom,
a ja je u sebi mazim kradom,
gledam je li puna ili prazna
i jesi li Božiji dar ili njegova kazna?

Pruženu ruku smjelo primam
znam što ti dati imam,
stalo mi je, dodir moj govori,
molim te, srce mi svoje otvori.

Otvoreno srce, to ti dušom dajem,
da te silno volim, smjelo ti priznajem,
a ti, ako hoćeš moju ruku primi
ili po svojoj želji, kako god hoćeš živi.


Image and video hosting by TinyPic
slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN kod NSK 978-953-354-066-5

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.