BLISTAM

02.10.2017.



slika: digital artist

Blistam,
tame u meni nema,
samo blistavo svjetlo
u grudima mi drijema.

To je to,
što čovjek treba postići,
da bi istinski mogao
svojoj duši prići.

Eto, i to se dogodilo
blistavo unutarnje svjetlo
tamu je pogodilo
pa tame više nema,
samo harmonija
u tijelu drijema.

Osjećam se čudno
kao da je sve previranje duše
bilo uzaludno,
kao da se nisam trebala ni boriti,
mogla sam i bez borbe
jednostavno i sretno živjeti.

Blistam,
a ništa se promijenilo nije,
sve je potpuno isto
kao što je bilo i prije.

Bilo da sam svjetlo
ili da sam tama,
iako sam sa svima
osjećam se sama.

Sama sebi sam dovoljna
i sa svim stanjima
svoje duše
sasvim zadovoljna.


Image and video hosting by TinyPic
slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN kod NSK 978-953-354-066-5

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.