DRUGA STRANICA ŽIVOTA

17.08.2017.



slika digital artist


Drugu stranicu života
svakog dana pišem
svjesna sam da živim
i da slobodno dišem.

I na dah bi netko,
da mi porez stavi,
a ja se samo smiješim
i svoj život slavim.

Svaki dan svog života
svjesno i savjesno živim,
nikoga i ni za što
više neću da krivim.

Svoj ću ostatak života
hraniti mirom i skladom,
živjet ću ga savjesno,
ispravno i sa nadom.

Svoje stranice života
stvarat ću sama
korisne će biti meni,
a nadam se i vama.

Poštenje ću staviti
sebi oko vrata,
nosit ću ga ponosno
kao nisku zlata.

Sviđa mi se svaka stranica života
i prava je životna divota
kreirati svoj život ispravno
živeći ga ponosno i javno.



http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic6.php



Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN kod NSK RH 978-953-354-018-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.