VIDIM TE, DOLAZIŠ

14.08.2017.


slika: digital artist


Vidim te, dolaziš
javljaš mi se u snovima,
da ćeš moja java postati,
zarobiti mi dušu.

Jedra tvog životnog broda,
usmjerio si prema meni,
nešto te u mislima mami
ni sam ne znaš što.

Nijemo zamišljaš
naš prvi susret duša
prvi tajni pogled,
blagi stisak ruke,
slutiš prvi poljubac.

Prvi si i posljednji, mornaru,
kapetanu duše moje,
dugo sam te čekala,
čak nisam znala ni da postojiš.

I sada, kao djevojčica strepim
u strahu od učitelja
i ocjene koju ću dobiti
čekajući tvoj dolazak.

Tajanstveni osmijeh
na licu mi titra,
uzdah olakšanja
dušu mi oslobađa,
nijemo se pitam,
slijedi li to ljubav
najveća, najslađa?

Dolaziš na mjesto
koje je zauzeto,
nemaš obale
na koju možeš pristati,
a željet ćeš biti
i zauvijek ostati.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.