Rock mi je skinuo grudnjak

petak, 26.05.2006.

Black cross

Prekjučer ja napisala post i taman ga objavljujem kad mi se sruši celi sistem. Jučer nisam stigla da pišem jer sam imala goste da poprilično kasno u noć... Zakaj? To zna npr. Sjena... Ma da ne duljim! IMALA SAM JUČER FIRMU!!! Bože moj! Hrpa tih cura je to doslovno shvatila ko svoje prvo vjenčanje i tak se obukla,a kaj sam ja imala? Luđačku zurku, crna nokte & crne starke. Skoro svi dečki iz mog razreda su mi čestitali uz riječi da oni to nebi imali muda obut-znam da nebi. Ali se ja nisam mogla nikak zamislit u bilo čemu drugome. To sam željela i mislim da sam to i zaslužila jer sam cijeli dan bila tak nervozna da to nije normalno. Vrištala sam! Ali sam bila presretna kad sam nakon mise vidjela napokon svoju frendicu s kojom se dopisujem već skoro godinu dana-Tonu! Ja obožavam tu žensku! I odtad mi je sve krenulo nabolje. Vidla sam Kukuruznog i hm...bilo je ok. Nebum nikaj preveć pričala jer na kraju krajeva budu svi skužili u koga sam ja, a ja to ne želim. Prva kojoj sam rekla u kog sam je bila Tea, onda Sjena, onda Eddy. Toni i Primadonni sam to u pismu sve napisala. Onda je moja stara saznala,onda Ivy, onda Lara, onda Lara... Polako budu svi živi saznali. Tak je to dok imaš blog-jebiga. Ali kaj ja mogu?
Danas sam skoro najebala! Moj je razred po prvi put stvarno kolektivno markirao i to hrvatski (ono s fizikom se ne računa). Bili smo svi na kuli i zajebavali se pol sata tam. Jedan moj frend kraj kojeg sam sjedila sa iz čista mira se nagnuo prema meni,onda me skoro pregurnuo preko kule i kad sam ga zgurala od mene mi je jednostavno rekao :"Nisam pijan!" Ja sam se bila tak splašalia kaj on koji kurac dela-mislila sam jebote da bum 100% zviznula,al na sreću nisam... Nemam pojma kak,ali smo se uspjeli izvuć od opomena! Kad nas je razrednik vidio da se vrćamo iz grada sve nas je lijepo sačekao i onda je tražio objašnjenje. Mi smo mu nekaj zmuljali o tome kak smo mislili da imamo zamjenu i da smo mu išli kolektivno odabrat poklon za Dan škole i onda smo mu dali taj neki sat koji smo kupili kod kineza za 5 banki. To ga je malo udobrovoljilo pa nam je sve oprostio i čak nas je otišo nastavnici opravdat. Ali definitivno najbolja fora kojoj sam se cerekala ko mutava mi je bila kad je razrednik opet došao u razred mašući sa satom i pitajući nas da zakaj taj sat neće da radi?! Bedaci zaboravili kupit baterije,eto zakaj...

- 18:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.