Rock mi je skinuo grudnjak

utorak, 23.05.2006.

Teacup girl

Ovo bu bil trash post o tome kakav sam divan dan imala. Da... imala sam 6 sati u školi i to kakvih sati-užas! Na švapskom mi je saopćila da sam dobila 3 iz onog nenajavljenog državnog ispita znanja kojeg smo pisali samo mi odlikaši (kako je lijepo biti pametan) koji ima dve stranice i kojeg smo mi pisali pol sata jer je ova kasnila na sat. A iz 5minutnog sam dobila 2 i dala bih naslutiti da to ima veze s mojim prezimenom. Al zapravo kakve veze ima ak si ja uz svoje prezime napišem i ono mog budućeg muža? No ok! Ono kaj me fakat raspizdilo je Merlinkino ponašanje prema meni. Pitala me danas kad je mislila da si ja neću ništ ponovit od onog prošlog sata kad me usred ispitivanja poslala na mjesto. Zakaj? Zato kaj sam sve znala,isto kao i danas! Znala sam sve i baba mi je dala kolko? Da-dala mi je 4! Mrzi me. Nije joj za zamjerit jer i ja mrzim nju (tko ju normalan ne bi mrzio). Ali kad to kaj me mrzi počne utjecat na njenu "profesionalnost" to nije OK. Ja sam opsovala. Kakva je ona,takva sam i ja! I još smo onda pisali tehnički koji je bil ful lagani. Kad sam mokra došla doma, skuhala sam si ručak, onda sam učila i onda mi je došla stara pa smo išla malo u shopping. Htela sam si kupit crne trapke,al tu u Križevcima nema dobrih Levi'sica-ja sam predložila staroj da se odselimo,al još o tome pregovaramo. Pa smo otišle u dm i kupile hrpu maski, parfem, sapun, crni lak i još par sitnice meni da se malo oraspoložim. "Težak je moj život!" Onda sam još malo učila fiziku koju sutra pišemo. Ništ ju ne kužim,al nisam ja to kriva-kriv je moj nastavnik koji nezna ništ objasnit. Takvi su svi nastavnici i zato jedva čekam da ih zamjenim profesorima. Ali ja još nisam sigurna što odabrati-opću ili matematičku? Mene matika uopće ne zanima,ali ipak postoji par prednosti koje matematička nudi. Tri meni najdraže osobe bi tad išle z menom u razred. I ako nakon tri godine odlučim da ne želim ići u muzičku i budem slobodna za gimnazije izvan Kž, bit će mi lakše prebacit se u 3.razredu recimo u MIOC (što mi zapravo i jest želja). Ali u srednjoj ću ionako steć nove prijatelje (ne ovakve,ali...),a odlučim li da želim ne ići u MIOC onda će mi u općoj bit bolje jer je program prilagođen mojim željama. Ma mislim da pem u opću... Da,bit ću prosječna i pošto nema jezične gimnazije u Kž ja pem u opću. Ali je daleko još do toga! Zasad je sve što želim napraviti leći na krevet na terasi gledati u nebo i čekati dok višnje do ne dozore,a onda ću nekak o smoći da se oduprem ljetnoj lijenosti, i hm...koštice popljuckati susjedu na dvorište(psst).

Za manje od 48 sati bum je ljudi moji dragi firmana!Aha!

Evo nisam niti jednom spomenula kukuruznog i ne dugujem nikome 10 lipa. On je po onome kaj mi je rekla osoba kojoj ne dugujem 10 lipa: ružan, glup, lako počne ić na živce jer je dosadan i slijep jer ne vidi da sam je u njega, a ja sam preopsjednuta s njim. Nešto moram napravit ove subote ako nađem vremena za to. Nešt čime ću se oslobodit do kraja. Bacam nešto što sam već odavno trebala baciti...

- 21:04 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.