Rock mi je skinuo grudnjak

ponedjeljak, 22.05.2006.

Alles Gut

Koliko još dugo? Kolko još ću morati čekati da dođe netko tko će mi šapnuti tri riječi na uho i s kim ću ja pobjeći,otići odavde jer ionako nemam kaj izgubiti. Pitam se dali sam ja uopće vrijedna toga? Moram prizati da sam pomalo materijalist - uvijek sam mislila da mogu dobiti sve što poželim jer se ja inače nikad ne predajem i nikad ne odustajem dok ne dobijem ono što želim(čitaj:što mi je neophodno za život). Sa stvarima je lako jer mogu reć da želim točno to,to & to,ali u ljubavi to nemogu zato i ne volim biti zaljubljena. Ne mogu riječima niti izraziti koliko bih željela biti s Kukuruznim. Ali se to neće ostvariti. On je karika koja nedostaje na lancu o kojem visi moj čitav život. Baš zato jer će mi on vjerovatno uvijek biti nedostupan. I ja se ne želim odljubiti od njega jer će mi to što mi nikad nismo bili skupa smrdat čitavu životnu filozofiju koja je ionako smrdana poput mog čitavog života. Ali kad se radi o ljubavi ionako nije bitno ono što želim jer na osjećaje ne mogu utjecati-niti svoje niti njegove. Ja kad god sagledam tu sferu svog života-ljubav, postojat će jedna velika praznina. I stvarno ne postoji mnogo toga što ja po tom pitanju mogu učiniti,ali sam danas shvatila da više ne mogu niti ono što sam dosad radila: konstantno se žaliti. Pojednostavit ću: Jutros kad sam se ustajala je sunce sjalo svim svojim žarom,ali iako neznam da li će sjati i sutra pomirena sam sa činjenicom da ja ne mogu utjecati na to. Ali mogu utjecati na druge stvari u životu i tim se stvarima moram okrenuti. Danas sam jednostavno ležala na krevetu kojeg imam na terasi, žmirkala prema suncu, lijeno puštala da mi kosu nosi vjetar i razmišljala o tome kako je život lijep. I lijep je! Toliko lijep da mi da mi ga ništa ne može pokvarit-nikakvi crnjaci ni ružne stvari. Jest da bez Kukuruznog nije potpun,ali život nikad nije potpun. Danas sam polako počela ponovno disat punim plućima, ponovno uživat u životu. A kako će mi tek život bit lijep kad dođe ljeto... Njega jedva čekam! Samo par natuknica: izležavanje na suncu do iznemoglosti, buđenje popodne, preplanuli dečki, manje doze Kuruznog, izlasci, okupljanje drustva, more, kupanje ... Dotad još ima vremena-al jaka sam ja, izdržat ću!

- 20:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.