Rock mi je skinuo grudnjak

subota, 20.05.2006.

Turn It Again

NISAM JA KRIVA
Meni je cilj pisat ovaj blog svaki dan,ali to baš nije moguće. Sinoć sam se pofajtala sa starom jer ona veli da ja stalno ili visim na internetu ili na mobitelu. Ja ne kužim u čemu je tu problem! Naravno da sam popizdila i počela vrištat jer mi je to zapravo jedini bjeg od stvarnosti mog okrutnog života. A ona je onda rekla da se ja nezdravo ponašam jer premalo spavam. Ja spim kolko mogu,a to kaj ona ne kuži da ja ne stignem spavat je njen problem. I kaj ak sam malo umorna,kaj ak crknem, kaj ak se srušim i lupim glavom u stol i crknem? Danas sam pobjegla. Nije bitno kako. Mislila sam da ću napraviti pravu stvar,ako se budem ubijala od posla i ogradila se od stvarnog svijeta i pobjegla sam. Stalno sam mislila na to kako bih trebala biti negdje drugdje. Neznam zašt samu sebe uništavam. Valjda želim samu sebe natjerati do samog dna (kad sam već tak blizu) tako da drugi ljudi s kojima dijelim ovaj svijet nebi to učinili.

Sad osjećam potrebu da napravim mali trash post i napišem nešt o onom kaj mi se danas događalo: bila sam na ispovjedi. Da,moram jer imam krizmu za 5 dana! To je bilo sat vremena patnje za mene. Kad sam ušla u ispovjedaonicu sve je teklo normalno: malo sam verglala ono napamet naučeno,malo sam improvizirala. Onda me pop pital da li se bolje osjećam kad sam dobra ili loša? Loša... Ja to znam! Svijet je okrutan htijeli mi to ili ne i samo opaki preživljavaju. I to bi rekla da je bilo hrabrosti za to u meni,ali sjetila sam se u zadnji ten da sve to ionako činim kao formalnost zbog krizme. Da nema mrežice,pop bi sigurno vidio moj podsmjeh prije nego sam se slagala da ja više volim biti dobra osoba i potom otišla van izmoliti dva puta Očenaš (kaj nam daš?) I kao šlag na kukuruzu šećercu vidla sam njega... Pognula sam glavu isfrustrirano i otišla držeći se povrijeđeno. Povrijeđeno i pokunjeno i umišljeno. Nek se jebe! NEK SE JEBE!!!

Sad bum pisala i onaj trash koji bi nas sve trebao podsjetiti kako se neke stvari mogu izjaloviti kad ti je frendica latinoamerička plesačica, kad skupa radite na fenomenalnoj reportaži koja bi trebala izać na portalu grada i kad ona umjesto da ti reportažu pomogne završit tako što ju samo nadopuni podatcima koje je ona prikupila ona ode na natjecanje u Osijek bez da te nazove i kaže ti da će otić. Hvala Ivy! Na ljutim se i ne trebaš mi se ispričavat,ali mi je žao. Žao mi je zato jer smo se obje trudile,prikupljale podatke i vodile intervjue, a sad je sve propalo. Žao mi je kaj tebi nije stalo i što si sve odbacila kad smo bile tako blizu. Ja ću na net stavit tu reportažu koja (čini se meni) nikad neće bit dovršena, pa ljudi nek sami procjene kakva je. Nju sam pisala do ponoći, a oaj blo ću prestat pisat sad jer idem gledat eurosong i bodrit našu Ševerinu!



Parkovi koji su namjenjeni igri male djece često postaju mjesta za okupljanje nešto starijih osoba. Takav je park i navedi ime parka u kojem su u posljednje vrijeme primjećena brojna oštećenja na spravama za igranje koja očigledno nisu nastala kao nesretan slučaj tokom igre već su proizašla iz puke zlobe osoba kojima je zabavno uništavati gradsku imovinu, dok grad izdvaja velika sredstva za uređivanje parkova. U razgovoru s napiši kak se zove ženska s kojom si pričala saznajemo da je tokom jedne godine predviđeno da bi park trebao biti preuređen i nadopunjen novim spravama dva puta i za to bi trebalo biti izdvojeno oko 5000 kn godišnje,ali često se izdvajaju i puno veće svote od toga (provjerit podatke). Jedan je od incidenata bilo navedi ono s vrtuljkom il kaj već ,no iako je Gradska uprava grada Križevaca za uređenje parkova i groblja( provjerit jel sam navela ispravno ime izvora) takve i slične slučajeve prijavila policiji, odgovora nema. Usprkos činjenici da sa sigurnošću ne mogu navesti imena krivaca za uništavanje gradskog iventara, većina stanara okolnih zgrada odgovornom smatra skupinu koja se protekli niz godina, navečer okuplja u već prije spomenutom parku . No u razgovoru s jednom od osoba koje često svoje večeri provode u parku (ali ja bih radije bez imena izvora jer to nebi bilo u redu) saznali smo i ono što ta skupina zaista radi. Nakon što se svakodnevno u parku okupe oko 20 sati teenageri, u prosjeku od 15 do 17 godina , sjednu na jednu od slobodnih klupa,razgovaraju i zabavljaju se poput svih osoba njihove dobi. Oni uistinu ponekad i puše i to se ne srame priznati,ali po saznanjima iz našeg izvora oni ne konzumiraju alkohol stoga niti ne čine nešto što bi osobe pod utjecajem alkohola mogle učiniti. Rastaju se najčešće oko 22 sata i tad svako od njih odlazi svojim putem,odlazi iz parka. Nameće se ponovo pitanje tko uništava iventar parka,ako to već nije (navodno problematična) skupina koja se ondje okuplja svake večeri? Po navodima naših izvora to uistinu jesu teenageri,ali oni nešto mlađi. Osobe koje vandaliziraju park (možeš i nemoraš navest opet ime parka) su većinom osnovnoškolci i to dječaci u dobi od 14 godina,a ponakad i oni mlađi koji se nemaju ni na kog drugog ugledati. Njihova imena su nam dobro poznata,ali ih usprkos njihovom ružnom ponašanju nećemo navoditi. Zašto rade to što rade je pitanje koje ostaje nerazrješeno,ali ova je reportaža napisana i s nadom da će oni shvatiti koliko bolje mogu svoju energiju utrošiti. Njima je možda zabavno uništavati imovinu parka,ali na kraju zbog toga ispašta i Gradska uprava( provjerit jel sam navela ispravno ime izvora) koja za to mora platiti, drugi teenageri koji za to bivaju optuženi,ali i dječica koja sa nemaju gdje igrati. Na kraju ove reportaže dopustite nam još i da uputimo par komentara(ovu nepotrebnu rečenicu bi možda mogli izrezat). Možda bi situacija u potpunosti bila bolja kad bi uistinu postojala mjesta na kojima bi mladež mogla, posebice uvečer, korisno provoditi svoje vrijeme. Za grad povijesno i državno bitan poput Križevaca sramota je da ne postoji više mjesta za zabavu, alternativnih mjesta za izlazak već si teenageri sami moraju pronalaziti alternativne načine zabave. To naravno nije isprika za bilo kakav oblik ponašanja koji graniči s kriminalnim,ali nas tjera da se svi zamislimo nad tim što možemo učiniti da nam život u našem gradu postane bolji.

- 21:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.