Rock mi je skinuo grudnjak

četvrtak, 18.05.2006.

Make you feel better

Koji dan... Imala sam ludnicu toliku veliku da nisam nit stigla mislit na Kukuruznog (sve do sad). U školi je započelo poljevanje!!! Prije ga nisam voljela ,ali kaj ja znam... Pošto mi je ovo zadnja godina sad će mi i ono kaj nisam voljela falit. Ak rečem da smo mi započeli sezonu poljevanja ( a jesmo) znali budu svi koji sam ja razred,ali boli me. Ja sam ponosna na to kamo spadam. Danas smo imali 6. sat svoje prvo kolektivno markiranje u 4 godine(ipak nismo tak loši). Zapravo to nije bilo markiranje već smo se mi kolektivno dogovorili otić kad se osoba koja nam je trebala održat nastavu nje pojavila nakon 5 minuta. Mi smo takvi! Šašavi! Ali u duši dobri! Ne poput tipova s kojima sam imala posla sad maloprije. imena neću navodit,al ću reć samo jedno-oni su mrtvi. Bili su mi počeli nekaj brijat,ali ja sam se samo smijala jer znam tko će se zadnji smijat (jel tak?)!!! Dogodit će im se ono kaj sa dogodi onima koji misle da mogu ić protiv mene-zgazit ću ih. Ali postoje i dobri ljudi poput onih koji su spremni biti uz mene i na tima sam zahvalna. To je jedna od rijetkih stvari na kojima sam zahvalna u životu... Sad imam nalet inspiracije za najbolju novinarsku priču koja je ikad bila napisana ("bez preseravanja") tak da se idem posvetit tome. Ili nečem što će mi pomoć da svoje misli usmjerim na nekaj pozitivnog, a ne da opet sanjam Kukuruznog.

- 21:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.