Rock mi je skinuo grudnjak

utorak, 16.05.2006.

Iz dana u dan

Razmišljala sam o tome da iz zajebancije isprintam par osmrtnica s mojim imenom pa to poljepim po gradu. To bi, ja mislim, bilo baš fora. Baš me zanima kaj bi mi ljudi rekli na to-ja bih crkla od smijeha! Ma sad već pišem sranja,al možda to i napravim... Neznam!
Danas sam se ja dakle javila da bum odgovarala glazbeni tak da ispravim ocjenu. Učila doma nisam jer je to ipak glazbeni-kaj se tu ima učit kaj ja nebi mogla savladat u 5 minuta? Tak je i bilo! Postavila mi je par pitanja i onda kad je vidla da znam i da bu mi morala dat 5 ona lijepo meni veli: "Bolje da ti drugi put odgovaraš" A kad me je jedan put ulovila nespremnu onda joj nije bilo teško 3 zapisat-zato jer ona mene mrzi ko i moj cijeli razred. Jebo joj bog mater ko i svim drugim babama koje na toj školi pr(e)daju. A Gici pem gađat kuću z jajcima-majke mi moje. Cijeli život ja imam 5.0 i sad mi ta baba veli da nebi bilo u redu da ja imam više od 4 iz kemije. Puno toga nije u redu pa ipak ona to čini,npr. to kaj daje 5ice kad joj daš jednu plastičnu flašu(proda ti ocjenu za 50 JEBENIH LIPA). I ja sam joj rekla da su njene sposobnosti predavanja jednake ko i kod ostatka nastavnika na našoj školi-al ona ne kuži kaj sam joj tim htjela reć-glupa je. Danas je BTW bila ludnica u školi jer su se natjecali u tome tko će popit više vode. Bilo je povraćanja. Ja se nisam natjecala jer mi je cijeli dan bilo zlo. Tipu iz razreda sam lijepo rekla:"Da-morala sam popit tu tabletu. Imam PMS; boli me glava,trbuh, sve ispod i sve iznad njega a uz to sam i živčana." Onda smo se smijali... Ma moj je razred najluđi. I falit će mi,ali skužila sam da mi je zapravo na neki način drago kaj škola završava za par tjedana. Žao mi je kaj se neke druge stvari bliže kraju,ali škola... Meni je svejedno! Često mislim koliko bi mi život bio drugačiji da sam išla u neku drugu školu u nekom drugom gradu. Nije da se hvalim,ali sam sa svojim ocjenama mogla upisat kaj sam god htjela i ja sam upisala ono kaj ne želim. Ma ja se volim patit...onaj tko me stvorio zna da mi patnja dobro stoji ( I look good in black).

- 19:58 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.