Rock mi je skinuo grudnjak

nedjelja, 14.05.2006.

Can't get you out of my head

Sinoć sam gledala Kylin koncert pa se sjetih te pjesme. Kaj da vam velim ljudi moji? Imala sam fakat čudan san: Bog me pitao kaj oću i ja sam rekla da oću Kukuruznog. On mi je reko da to i nije baš dobra ideja jer mi on u budućnosti neće ništa značit pa mi je počeo nabrajati sve te stvari koje mi još fale u životu i koje bih mogla Od njega tražiti. No ja sam sve odbijala dok mi nije ponudio više talenta za bubnjanje i tu sam se stala predomišljati. Rekla sam da želim oboje, o On mi je rekao da mogu tražiti samo jedno. Ne sjećam se više kaj sam odabrala... Prejebeno čudan san.
Imam naporan tjedan pred sobom-doslovce neznam dal ću imat volje dić se sutra iz kreveta,al moram...


Sad sam imala večernju misu,a prije nje sam imala neko sranje u crkvi,a poslije mise smo išle Sla i ja u Art. Koga sam sve vidla u crkvi? Prvo njegovu curu, onda sam vidla i da je on-Kukuruzni došao do nje. Pogledala sam ga jednom,možda dvaput... Inače smo na klupici sjedile Sla, ja... i na drugom kraju Eddy. Ja sam joj ga pokazala i ona mi zasad nije dala nikakvih komentara na njega-sam je rekla da mu ne vidi facu. Ona mi je rekla nek si sednem njoj,ja sam njoj rekla nek si sedne meni,a ona to nije htijela-mislim... Onda mi je još poslala hrpu nekih poruka koje neću puno komentirat. Al da budemo iskreni ide mi već malo na kurac to kaj je njoj kakti žao kaj si ja više ne želim bit dobra s njom. Žao joj je? Onda neznam zakaj je ona prije nego kaj sam se ja danas pridružila društvu na misi za mene imala srat da sam glupa i ovo i ono. Žao joj je? I meni je žao ali nisam ja kriva kaj si više nemogu (neželim) bit dobra s njom kak sam si bila. Kriva sam samo za to kaj sam to kakva je ona skužila tek kad sam ju već zavoljela. Neznam zakaj ja uvijek zavolim ljude koji mene ne vole,ali.. Više me nije briga! NEZNAM.../font>
Kizz Toni ak ovo čita!

- 16:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.