Rock mi je skinuo grudnjak

subota, 13.05.2006.

I must have been love

...but it's over now. Aha! Sasvim iznenada vidjela sam ga,vidjela u skroz drukčijem svjetlu. Mislila sam da će mi leptirići u trbuhu eksplodirat,ali umjesto toga-ništa. NIŠTA!Mislim da ćemo mi postat sve bolji i bolji frendovi,a jednog dana tko zna? Bitno je to da sam ja sad odjednom cool s činjenicom da sam zaljubljena u nekog s kim 99% neću ikad bit. Cool sam jer sam shvatila da imam za frenda jednog slatkog dečka,ali imam i puno drugih stvari u životu: starce koje je lako muljat, najbolje frendice na cijelom svijetu, a kad sam jako tužna uvijek si mogu kupit nekaj kaj bu me razveselilo. Moja ODLUKA je da nebudem u Kukuruznog i za sad sve ide po planu... Iako neznam kako će se moj život odvijati-to nitko nezna! Možda već sutra ja i Kukuruzni prohodamo,možda me fakat sutra pokupi kamion(šanse za ovo drugo su veće,al ipak...), možda postanem buntovna rockerica koja se bori za istinu(koja svira bubnjeve u nekom bendu-haha), možda postanem prevrtljiva sponzoruša koja plazi za bogatima(iako nisam dost zgodna za to), a možda ću se sutra zbudit i sve će bit drugačije u mojoj glavi, možda... Bitno da se imam čemu nadat! Nisam zapravo još odljubila se od njega potpuno. Jer ja znam da ću sutra kad se probudim prvo pomislit na njega,al sam si sad ok s tim kaj znam da on ne misli na mene.I to je sve-al za mene to je ljudi moji puno jer sam na neki način stupila u kontrolu nad svojim mislima i osjećajima. I sad se mogu skoncentrirat na druge stvari-npr. učenje! I BTW: danas sam rekla Ivy tko je Kukuruzni zato kaj se nadam da nebu nikom rekla.

- 13:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.