Rock mi je skinuo grudnjak

petak, 12.05.2006.

Highway to heaven

Danas me skoro zgazil šleper dok sam išla iz škole. Bilo je ko u Matrixu! Strujanje zraka između mene i kamiona bilo je sve što se ispriječilo između mene i moje smrti. Meni je to bilo za crknut od smijeha! Problem je u tome kaj ja nikad ne gledam prek ceste-nikad! Znam da ću ja poginut,100% ću poginut jer sam za to predodređena. Sumnjam da bum umrla od neke boleština, a još je manje vjerovatno da ću umrijet prirodnom smrću. I meni je to super. To je OK jer je najgora stvar koja nekog može zadesit starost-od same pomisli na to se ježim! Dobro-postoje i gore stvari u životu... ''Haha!'' Ali ja više nisam zacopana! Kaj će meni to u životu,kaj će mi u životu jedan Kukuruzni? Samu sebe kontroliram da se ne zeznem i ne postanem šašava kad ga vidim-a to nije lako kao što zvuči. Jer ja znam da ću ga uskoro vidit i da ću poludit od muke kad mu pogledam u oči,tad ću se sjetit da mi je on ...ah,znam da će tad on zaokupit svu moju pažnju i ja se tad neću sjetit na kakvim sam mukama. Ali moram se okrenut drugim dečkima makar volim njega-to više nije bitno. Danas sam imala ludnica dan:navest ću samo 2-i-pol satno vježbanje marimbe,a bilo je još sranja. Sutra prije englisha opet idem vježbat marimbu tak da moram ić danas rano spat-dakle prije 2 sata. JOOOJ...

- 21:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.