Rock mi je skinuo grudnjak

četvrtak, 11.05.2006.

Warlocks

U žurbi sam jer sam tek stigla iz škole,tj. sa župnog vjeronauka gdi smo pisali test i sad za pol sata idem u muzičku tak da moram malo vježbat. Odlučila sam sad pisat malo ovaj blog (o kom sam postala ovisna) jer ne želim sjedit za kompom kad mi stara dojde doma-opet bu kvocala kak ništ ne delam samo neke gluposti. A ja se kad dojdem doma sam želim opustit-leć u kadu na pola sata i ... uživat. Za suta nebum pisala zadaću-ne moram(zakaj ne moram neki znaju,neki ne). Ok-napisala bum solfeggio. I obećala sam Komadu rešit matku. Tak da ništ od odmaranja! Moram ić-žurim!!!
Ak tko ovo čita nek mi veli kaj misli o ovim stihovima:

Every night I go looking for you
Everyone in the world adores you
A little pocket of something kind
To find your reasons.
Coming up on it everyday for
Look at me and it's what I stay for
A little locket of fantasy
That we belive in.

- 14:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.