Rock mi je skinuo grudnjak

srijeda, 10.05.2006.

I wanna be somebody else

Danas sam išla u školu plačući-kad sam došla nitko nije niti skužio koliko sam rastresena. Eddy se čak nekaj zderala na mene,a pošto mi se fakat nije dalo svađat rekla sam joj nek me gurne niz stepenice,ubije me i olakša mi život. Ona je to shvatila kao još jednu uvredu, a ja sam otišla u Wc i suze su mi krenule same od sebe. Stara mi je ujutro prije škole htijela održat hrpu prodika o tome kak ne učim dosta,ali ja sam se raspizdila i pokupila istog momenta u školu. Ona meni stalno drži takve prodike bez pravog razloga jer ja itekako učim samo kaj ona to ne vidi-e pa u krivu je ako misli da ću se ja strpljivo podnosit njene komentare. (I rekla mi je da bu kuća vjerovatno zaključana kad se vrnem doma i nek čekam vani-haloo?).Maloprije smo se pomirile,ali ipak.. Mene zapravo ništa više ne može iznenaditi!Pakao-to je moj um. A moj život je inspiracija za crnohumornu tragedija. Teško mi je jer me više ništa ne usrećuje. Znam da mi život uvijek može bit gori-pogoršava se iz dana u dan, ali neznam može li on bit dobar pošto nemogu dobit onu jednu stvar koja bi me usrećila. Ne žalim ni za čim. Ali voljela bih novu priliku negdje daleko od ljudi koje poznajem-onih koje volim i koji me ne vole, te od onih koji me vole i žele mi najbolje. Da ja sviram nekaj poput gitare il saxophona pobjegla bih od doma prije početka 1.razreda. Negdje bih se skompala s poznanicama koji mi žele pomoć i ... To bi bio težak život,ali bar više ne bih morala gledat u oči onima koji misle da je moj život super koliko i ja-jer to nije istina! A možda se i ubijem,haha! Ionako hodam po svijetu ko mrtvac i čekam neko čudo(uskrsnuće). Jedini bi mi bed bil to kaj bi mi osmrtnica bila plava-ja ne volim plavo. I ne-nemam PMS... (samo sam malo luda,tužna i zaljubljena).

I evo jedne pjesme koja ide uz to:
Don't Let Me Get Me lyrics

Never win first place, I don't support the team
I can't take direction, and my socks are never
clean
Teachers dated me, my parents hated me
I was always in a fight cuz I can't do nothin'
right

Everyday I fight a war against the mirror
I can't take the person starin' back at me
I'm a hazard to myself


Don't let me get me
I'm my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself
So irritating
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else

I wanna be somebody else, yeah

LA told me, "You'll be a pop star,
All you have to change is everything you are."
Tired of being compared to damn Britney Spears
She's so pretty, that just ain't me

Doctor, doctor won't you please prescribe
somethin
A day in the life of someone else?
Cuz I'm a hazard to myself

Don't let me get me
I'm my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself
So irritating
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else

Doctor, doctor won't you please prescribe
somethin
A day in the life of someone else?
Don't let me get me

- 15:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.