volim svoj grad

31.05.2024.

Danas je dan mog grada i grada mojih sugrađana, ali moj grad nije više isti, u mom gradu sve se raspada, rade se staze za bicikliste, mali rotori, a sve ostalo propada svima na očigled koji u mom gradu žive.
Smeća na sve strane, trava se kosi mjesečno jednom, više se vozimo u starim tramvajima, ljudi više nisu sretnog lica.

Moj grad je uvijek bio lijep a sada je tužan jer nema nas više puno, odlazimo iz nekada divnog grada, grada koji se svakodnevno raspada.

radila sam danas

29.05.2024.





20240529-145017

20240529-130942

zelenilo

24.05.2024.

IMG-20240524-WA0000

Ručak

20.05.2024.



20240520-161518

tanko narezane šnicke uvaljate malo u brašno, popržite s jedne i druge strane, dodate deci vode i pustite pet minuta da se pirja, naravno dodate sol, papar, crvene paprike (ja stavljam ljute), dvije minute pred kraj dodate žlicu vrhnja za kuhanje.

kada bih....

17.05.2024.

mogla naći smještaj i posao ovakva kakva sam negdje vam granica lijepe naše, s jednim koferom pola moje, pola Kristijanove garderobe otišla bih odavde i nikada se više vratila ne bih jer koliko god je uvijek lijepa toliko ovdje nema ništa smisla.
Ne bih dolazila ni na godišnji odmor, uživala bih sa normalnim primanjima i stvorila si i zalihu da mogu imati mirnu lijepu starost, a ovako, da ovako kao što ne može većina, ne mogu ni ja.

....dala bih svim saborskim zastupnicima i članovima vlade, bivšim i sadašnjim, te budućim minimalna primanja s kojima bi morali plaćati režije, hranu, odjeću i obuću za svoju djecu, plaćaju vrtić, kupuju si lijekove i sve što im je potrebno da prežive čitav mjesec od plaće do plaće, naravno moraju s tim primanjem otplatiti i ratu kredita.

kada bih mogla otići odavde i raditi, bila bih sretna jer ovdje, da ovdje se živjeti sa minimalni primanjima ne može,

počelo je počelo

16.05.2024.

Danas je krenulo novo nadmetanje, u početku je bilo puno kao kutija šibica, a samo ih koliko vidim ima oko dvadesetpet, krenuo je politički cirkus.

pronađeno novorođenče

15.05.2024.

Ovako nešto pročitati ujutro dok si pospan i čekaš da te kava razbudi je neopisivo, a ponašanje žene koja je dijete staro sat vremena bacila u usku kantu za smeće je neoprostivo i nema opravdanja za takav čin.
Vjerojatno će netko reći
sigurno je maloljetna osoba, ulovila ju je panika, nije znala ili smjela reći roditeljima za trudnoću, odlučila se na taj čin zbog sebe same.
Čitajući to pitam se kako ni jedna osoba pored nje, majka, prijateljice, profesori (ako je maloljetna) nisu primijetili promjene u njezinom ponašanju i izgledu.

Sva sreća da su tim putem prolazila djeca i da su reagirala na zvuk te su pravilno postupila.

Sve jedno je po kome je ta beba dobila ime treba se zahvaliti tim dječacima što su prisebno reagirali, hitnoj pomoći, medicinskom osoblju koji su preuzeli brigu, svim ljudima koji žele pomoći djetetu i nadati se da neće biti dugo u domu za nezbrinutu djecu nego da će biti u obitelji punoj ljubavi i imati sretan život.

Postavlja se samo pitanje zašto ga nije odvela sama do bolnice zamotanog u dekicu.

PUFASTE PALAČINKE

14.05.2024.



Prije no što sam krenula gledati serije na internetu i obnavljati znanje izgovora engleskog jezika napravila sam fine pufaste palačinke, koje sam premazala pekmezom od šipka i moram vam priznati da sam pojela samo pola. Ovako napravljene palačinke su zasitne i nije mi jasno kako ih pojedine osobe mogu pojesti u jednom obroku više od dvije.

Bravo Marko

12.05.2024.

Gledala sam sinoć finale od početka do kraja što godinama radila nisam jer Eurosong već godinama nema kvalitetnih predstavnika. Naravno razočarana sam zbog odluke žirija ali publika odlučuje i Marko je pobjednik samo što se ništa neće događati kod nas jer žiri iz njemu poznatih razloga dao je 12 tamo nekom Ona-On dajući nama svima do znanja da takvi ljudi žive među nama.
Po meni se to nebi trebalo više zvati Eurosong natjecanje, trebalo bi se zvati FESTIVAL MOGUĆNOSTI jer ako žiri potencira raznolikost onda ima različitih još pa bi se i njima trebala pružiti mogućnost da pokažu svoje pjevačke sposobnosti.

Marko je pobjednik i hvala mu na tome što nas je ujedinio na taj način.

video posuđen sa youtube

ne moram van

07.05.2024.

Divno je što postoje internet trgovine pa preko njih kada imam nešto eura mogu naručiti stvari koje mi je teško nositi iz trgovine, naravno sve plaćam pouzećem. Artikli koje tako kupujem su jeftiniji no u trgovini a to me veseli jer jedan artikl u trgovini je dva na internet trgovini i tako napravim i malu zalihu u slučaju da nemam novaca imam potrebno doma i štedim kako bih imala do slijedeće internetske kupovine kada prikupim eure.

pozdrav samo

06.05.2024.

Pratim svaki dan političku zavrzlamu, pisala bih o tome ali to nije zanimljiva tema za većinu čitalačke publike, pa ću vas samo lijepo pozdraviti bar do navečer.

DOMAĆE

01.05.2024.

Probajte pročitati deklaraciju s moje fotografije pa mi recite koliko je uistinu domaći proizvod


GRINDAJG

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>