do kada?

16.04.2024.

Svakodnevno kada otvorim mobitel da pročitam tekstove na blogu prije no što otvorim meni najdražu stanicu upadne mi u oko naslov POVLAČI SE, VRAĆAMO KUPCIMA NOVAC BEZ RAČUNA.
To je više apsurdno koliko pokvarenih proizvoda imamo na policama naših dućana a kada čitaš deklaraciju saznaš da su ponuđeni prizvodi talijanski, poljski, ili grčki, ili kineski, naravno prodaju nam sve pod domaći proizvod.

Salame toliko imaju intenzivan miris da ne mogu proći pored tog djela u dućanu jer imam osjećaj da će mi od odurnog mirisa iskočiti želudac koliko me tjera na povraćanje, pakirano meso isto tako, crveni i bijeli luk također, te pojedino povrće. Riba sadrži u sebi plastiku, pojedino tijesto imaju izmet od glodavaca, dostavljači pekarnica gaze po kruhu i tako dalje.

Što jesti a da se ne otruješ od kupljenog proizvoda jer živiš u mjestu gdje nemaš parcelu da sadiš, gdje nemaš prostor da uzgajaš perad ili nešto drugo.
Uvoze sve pred istek roka a mi to kupujemo jer nemamo izbora.

<< Arhiva >>