Slučaj Matanić

07.04.2024.

Sve ispliva jednom na površinu, pa tako je i sada isplivalo ponašanje Matanića prema glumicama i to ponašanje je za osudu, a njegovo opravdanje je bizarno.
Bizarno je iz jednostavno prostog razloga jer su njegovo opravdanje alkohol i droga i po njegovom mišljenju bi sve te koje je uznemiravao trebale da mu oproste za takvo njegovo ponašanje što je po mom mišljenju za svaku osudu.
Naravno da pod utjecajem alkohola i droge imaš drugačije ponašanje i to ponašanje se ne bi i ne može tolerirati u ni jednom smislu i koliko god da on traži oprost oprosta za njegovo ponašanje nema i nebi ga ni trebalo biti.

Danas sam sa jednom muškom osobom uz kavu imala raspravu na račun Matanića i njemu sličnih jer sam čitajući članak izgovorila

ako je to sustavno radio punih 24 godine kako do danas nitko od osoba nije ranije to rekao i na taj način ga natjeralo da se liječi i izlijeći od droge i alkohola, a sa druge strane me čudi da njegova supruga vjerojatno znala za njegove poroke a nije poduzela ništa da mu pomogne kako bi ga maknula ranije od droge i alkohola.

Naravno nakon mog postavljenog pitanje to dotično muško se naglo diglo jer ja po njemu štitim Matanića što naravno nije istina jer svakom takvom muškarcu bih vjerojatno ja nešto napravila i dobila zatvorsku kaznu, a ne mu oprostila jer je on to napravio pod utjecajem droge i alkohola.

<< Arhiva >>