odgovor na novo anketno pitanje

10.03.2024.

Da, bilo bi zanimljivo okupljanje blogera i druženje istih naravno svih koji su se voljni družiti i koji mogu doći vlastitim ili drugim prijevozom ako imaju mogućnosti.
Znam sada ćete reći „družimo se i ovako komentiranjem, ne želim da se nekome moram predstavljati imenom i prezimenom, ovako mi je druženje super jer sam osobno anonimna osoba pa mogu pisati kako hoću i mogu komentirati koga hoću nekoga ugodno, nekoga neugodno.”
Naravno osobno se družim sa blogerima koji su u mojoj blizini i koji su približno slični meni pa mi nije potrebno da se spajam i sa drugim blogerima koji nisu po meni dovoljno mentalno slični meni. Za druženje sa drugim blogerima treba imati prvo volje, želje, vremena, ali i ako volja i želja postoje vremena za druženje uz jelo, piće, glazbu, smijeh nema jer zašto bi nas netko želio upoznati drugačije no ovako na neviđeno, kako bi nekome u lice mogli priznati da ga ne podnosimo čitati jer ne zna pisati kao što nama odgovara, kako nekome reći da smo uistinu kvalitetniji od njega jer to bi se sigurno na tom druženju desilo pa bi nam trebali tjelohranitelji.

Moramo prvo shvatiti da smo ljudi i da svi mi drugačije pišemo, da svi mi nađemo ovako pišući i čitajući osobe približno slične nama, a možda bih i drženjem negdje drugdje prihvatili nekoga koga nismo prihvatili čitajući njegov tekst. Na takvom druženju možemo se predstaviti svojim nikom, nikome na druženju nismo dužni pokazivati svoje osobne dokumente niti mu reći koji broj garderobe i obuće nosimo. Našli smo se da provedemo nekoliko sati u smijehu, pjesmi, jelu i piću, te ugodnom razgovoru sa svima jer možemo sa svima progovorit nekoliko riječi i rečenica bez napetosti i prepucavanja.

<< Arhiva >>