jučer sin kuhao

30.06.2023.

Kada od susjede dobiješ sve sastojke za ručak, tada ti je sin glavni kuhar, a ti smo uživaš u hrani

Moj recept

29.06.2023.

napisala sam u jednoj grupi na fb

28.06.2023.

Andrea Bosak
Najaktivniji suradnik

· 17 h ·
Na samom početku Vas molim da mi oprostite na onome što ću dalje u nekoliko rečenica podijeliti sa vama u grupi ali moram jer sam potaknuta nekim komentarima na jednom svom postu.
Naime ovako, svi radovi koji se rade u našem lijepom gradu koji je postao zeleni grad zbog izrasle trave koja se navodno ne kosi kako spada zbog vremenskih uvjeta financiraju se iz fondova europske unije, pa tako i tramvajska pruga na mostu koji ide preko Save, tako i Rotor na KAJZERICI koji navodno nije dovršen zbog manjka asfalta pa sada idemo po makadamu i puni smo prašine jer auti pojedini voze preko tog makadama, a osobe sa invaliditetom su prisiljene sjediti doma jer samostalno, a ni uz tuđu pomoć ne mogu proći po makadamu ni do mosta a ni do Konzuma koji je puno jeftiniji od kvartovskog dućana.
Svi radovi stoje jer nitko nad tim gradilištima ne vrši kontrolu a za sve te projekte gradonačelnik našeg grada je svojim potpisom dao odobrenje i novac iz europskih fondova sa naznakom da će svi započeti projekti biti napravljeni u roku koji je potpisan, a sada govore da nemaju dovoljno materijala da bi projekti bili okončani i da bi ovaj naš dio divnog grada ponovno mogao normalno funkcionirati kako treba.
Nadam se da svojim tekstom nisam nikoga povrijedila jer to mi nije namjera.


Slike posuđene od Frane Formenti
ovako izgleda moja ulica

356396682-10229745026985538-1701100934167165209-n

Moja griva

27.06.2023.


20230626-205640

Ne moraju svi biti lijepi da bi napravili video

Kada...

26.06.2023.

Ustaneš u 6 sati da ispratiš sina na posao koji radi za dnevnicu ispod minimalca, tada vrtiš po mobitelu i tražiš neki zanimljivi tekst koji ćete razbuditi uz prvu jutarnju kavu.
Ti sin poželi za kasni ručak ono što ti želiš jesti, a ti mu nemaš snage priznati da nemaš za ništa od hrane ni volje ni želje, onda odeš kolicima do kuhinje i sjetiš se da moraš oprati suđe jer sinoć ni za to nisi imala volje. Sjetiš se da u frižideru imaš jaja i na radnoj površini stari kruh i odlučiš napraviti oko 17 sati pohani kruh jer znaš da će mu onaj za koga radi kupiti burek ili pizzu te da neće biti zahtjevan.
Uđeš u kupaonu da se malo osvježiš iznad umivaonika tada ugledaš punu mašinu veša i uključiš da se pere jer ako je ulaskom u kupaonu ne uključiš veš koji se nalazi pripremljen u mašini neće se oprati još nekoliko dana, a u kanti pored imaš još veša što čeka da bude oprano.

To ispisano gore napraviš, tada se dovezeš u svoju sobu i razmišljaš što ćeš raditi dalje do dolaska sina i tada shvatiš da ti jedino ostaje čitanje blogova ili neke knjige, uz disco glazbu na youtube i tako ti brže prođu sati koje provodiš u stanu jer ne izlaziš do grada, ideš samo sa sinom do trgovine i popiješ kavu u kafiću, ali naravno u trgovinu ideš dva puta tjedno je sa malo novaca kupiš sve što ti je potrebno za tjedan dana jer ipak si prestala puno toga konzumirati ali moraš imati hranu zbog sina.

pogledajte na mom youtube kanalu

24.06.2023.

ovo je moj kanal na youtube
https://www.youtube.com/channel/UC8sjyJyTAXUILlQCHrEd9Ug

Moje omiljeno piće

23.06.2023.

20230623-123418

sin me počastio kavom u kvartovskom kafiću

BRZI RUČAK

22.06.2023.

Danas je Kiki bio kuhar jer sam ja nešto piskarala za jednog dobrog susjeda

Ima li tko

21.06.2023.

ideju za ručak, kada se nikome ništa ne jede

kuham i ja

19.06.2023.





20230619-160143

probajte pogoditi moje kulinarsko remekdjelo

ROTOR

18.06.2023.



20230618-145531

Hvala djeci koja su svojim likovnim umijećem uljepšala prolaz kroz rotor

zelenilo i fontana

16.06.2023.

20230616-141437
20230616-164250



danas sam se malo šetala sa sinom

biti će lijepih fotografija opet

15.06.2023.

Da, ne mogu se postaviti slike na blogu preko blog servisa koliko sam razumjela iz jednog teksta zbog uzimanja slika drugog autora te fotografije.
Naravno, fotografije možeš pronaći na facebooku, instaću, googlu, skinuti ih i postaviti bilo gdje na svojim stranicama ako ti se fotografija sviđa i ako se uklapa u tvoj napisani tekst. Uz tu posuđenu fotografiju trebalo bi napisati da je posuđena zajedno sa imenom autora te fotografije, što pojedini blogeri i rade s obzirom da većina blogera postavlja svoje fotografije u svoj editor bloga naravno da nije potrebno stavljati da je taj bloger autor postavljene fotografije jer to se nalazi na njegovom/ njezinom blogu, ista ta slika postavljena tako nalazi se i na googlu s kojeg je lako skinuti fotografiju i postaviti je kao vlastitu bez naznake da je posuđena od nepoznatog autora i dok god nema oznake od kuda je skinuta fotografija i postavljena u editor bloga tada se to ne naziva krađom , naziva se posudbom jer je ta fotografija lako dostupna da se prebaci bilo gdje.

Ne, nije istina da su na fotoblogu većinom isti autori fotografije, i fotoblog ne treba ukidati na naslovnoj strani nego se mi blogeri sami moramo potruditi postaviti svoju fotografiju u blog editor pa možda bude i naša fotografija postavljena na početnu stranu.

pokušavam pjevati danas

14.06.2023.

da razveseli Ypslonku, možda i vas ostale malo nasmijem svojim falšom

neću više stavljati slike


Inače sam vizualni tip, gledajući nešto naučim brže od drugih metoda učenja jer kada mi netko pokaže kako se nešto radi ja to upamtim i napravim. Kako god i koliko god ja čitala kako se sada postavljaju slike u editor bloga ja neću uspjeti postaviti ni jednu svoju fotografiju, a htjela sam vam prikazati kako izgleda moja iskopana ulica gdje već petnaestak dana nema ni jednog radnika, pa su završetak radova najavili za idući mjesec.

Stoga zamislite sliku sami dok se ja ipak sama ne naučim postavljati slike u editor svog bloga, jer moram nešto i naučiti ne gledajući druge.

IMG-20230531-123050


ps uspjela sam staviti sliku svoju da vam pokažem kako izgleda ne dovršeni posao

čestitka

13.06.2023.

Svima vama neka Sveti Ante podari sreću, zdravlje i radost

Domaće

11.06.2023.

Kaj je denes domaće?
V gradu sigurno ni niš domaće, nemremo na balkonu ni orati, ni kopati da bi imali domaće povrće i voće. Denes sve ima izgleda i okus plastike, denes niš nema ni miris koji kad dojdeš kupiti v dućan ili plac mirisom mami da dojdeš i kupiš.
Denes ni piščenci, ni pure nis domaće jer nemaju belu kost kada se speku ili skuhaju. Da, piščenac ili puran moraju imati belu kost kada meso dok jedeš odvajaš od koščobe.
Denes rijetko tko peče domaći kruh, dela pekmeze, čvarke i domaću svinjsku mast jer današnje mlade generacije vole jesti brzu hranu koju mogu kupiti v svakoj pekari kojih ima na svakom čošku. Domaća jaja imaju žumanjak boje cekina, a ona koja kupiš bilo gdi nisu cekin.
Denes rijetko tko ima špajzu i dela zimnicu jer to oduzima vreme koje i onako brzo teče i fale nam cajti.

Denes je domaće samo ak imaš nekog tko ima malo gazdinstvo pa odeš tam i sve ti domaće spremi v torbu prije no što kreneš domov.

kod mene se pričalo ovako

10.06.2023.

Evo jednog dana kako ja govorim doma a tako isto govori i moj sin jer je upio dio mojih riječi, kod mene se inače pričalo ovako

Kaj ti treba denes? Nigdar nemoj bit bedak i furt razmisli kaj i kak je tebi boljše. Zemi si sama kaj oćeš znaš dobro di kaj stoji. Pak ti ne paše niš kaj sam napravila za obed, dost mi je tvojh kerefekof.
Sedni se tam na otoman, zemi neku knjigu i čkomi bar pol vure, lepo te prosim, nemam se cajta sad s tobom natezati jer nikaj nem napravila kak se spda. Jesi li me razmela bedak jen.

bez naslova

09.06.2023.

Danas jutro uz kavu na googlu vidim tekst kako se gubi sleng Zagreba jer mladi danas umjesto svog jezika više pričaju engleski no staro zagrebački, a to je samo zato što su više vezani elektronski nego da imaju učenje vokabulara
Rijetko koje dijete zna što je pardonček, što je štokrl, što je fakat, što je ne razmem mlada gospo ili gospon, što je pripovjedati, što je kušlec, nigdar, kak ste kaj, bum ili ne bum, a više se niti ne čuje pravi hrvatski jezik koji jer oni idu u školu sa ne pročitanom knjigom jer tehnika im sve omućava.
Rijetko koje dijete danas čita knjige i odlazi u knjižnicu, oni samo razumiju jezik tehnike s kojom se služe, jer takvo je vrijeme.

kućni roštilj

08.06.2023.

Danas je blagdan pa sam sebe i sina počastila finim roštiljem





Nije samo Gradonačelnik kriv

07.06.2023.

Živim blizu rasadnika kod rotora i nekada sam vidjela radnike rasadnika kako kose travu oko rasadnika i u rotoru a sada kada idem na tramvaj vidim đunglu jer travu nitko ne kosi pa ni onaj mali robot kojeg se moj mezimac bojao, ne samo da nije pokošena trava nigdje već i smeća raznih vrsta ima na sve strane.
Znam reći ćete da su za smeće krivi sami stanari ali neka mi netko objasni kako na tri ulaza u jednoj zgradi mogu za razne vrste otpada biti samo po jedan kontejner koji se naravno veše ne prazne dva puta tjedno.
Naravno smatram da je kompletna gradska vlast kriva za taj problem a ne samo Gradonačelnik iako on snosi najveću odgovornost jer njegovi suradnici su dužni riješiti goruće probleme u gradu koji smo nekada zvali "beli Zagreb grad", a sada ga zovemo "mali Napulj" u kojem je sedamdesetih godina prošlog stoljeća vladala Kolera zbog nesnosnog smeća i neurednosti grada.

VEČERA DANAS

06.06.2023.

znam ja i kuhati

05.06.2023.

ULAZAK EKIPE I NAVIJANJE

04.06.2023.




Baš je bilo lijepo sinoć gledati i navijati za kvartovsku ekipu



Bio je dobar štimung prije tekme

ODGOVOR NA ANKETNO PITANJE

01.06.2023.

Četrdesetak posto blogera zna postaviti fotografiju u svoj editor da bi fotografija bila vidljiva svima koji prate blog hr internetsku platformu, za nijansu veći broj zna postaviti video, u svojim komentarima postaviti link koji se kada klikneš otvori zna samo 10 posto blogera.
99,99 posto blogera zna napisati zanimljiv tekst širokoj masi, a ja spadam u ovih 0,01 posto što nikada ništa zanimljivo nisam napisala, niti sam postavila fotografiju koja je nekoga privukla u većem broju od standardnog koji me inače prate pa i komentiraju a to je 0,5 posto blogera kojima sam zanimljiva i koji su zanimljivi meni.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>