obavijest

27.08.2021.

Blogeri izbjegavaju komentirati moje postove i komunicirati sa mnom zbog "napasti" koja se sa svim blogerima koji nisu njemu po volji uključujući i mene provocira ali ja stalno brišem njegove bljuvotine i već mi je dopi... ali srećom ne spavam puno pa mogu tu i tamo proviriti i obrisati njegove vulgarnosti jer dosadnjaković jednom godišnje ima normalnu komunikaciju.
Dojadilo mi je blokiranje i brisanje osobe koja je dosadna kao stjenica, a znam da zbog njega koji je dojadio i bogu i vragu ne želite komunicirati sa mnom preko mojih komentara.
Mnogi kvalitetni blogeri su zbog njega prestali pisati blog i naravno to njemu odgovara jer on, da on je totalno izgubio kompas i nije ni svjestan da je dojadio i bogu i vragu a ne samo meni i blogerima

ja nisam kriva što je on katastofa od osobe a mene kažnjavate svojim ne komentiranjem mojih postova koji su takvi kakvi jesu i nikoga nikada nisam pljuvala kao što dosadnjaković pljuje mene i ostale blogere

<< Arhiva >>