bez naslova

07.07.2021.

svi smo mi različiti, svi mi imamo svojih mana, nitko nije niti može biti savršen. svi mi znamo razmišljati i donositi odluke koje su ponekada ispravne, ponekada su neispravne ali to smo mi sa svojim manama.
ne moramo i ne možemo se svidjeti svima niti se svi moraju svidjeti nama, ne mora nas nitko voljeti, ali ne mora nas ni mrziti. u nama postoji dobrota, ali postoji i zloba, ponekada ne možemo podnijeti ni sami sebe, a ni druge oko sebe, potreban nam je odmor od nas samih a i od drugih.

svi smo mi različiti i različito razmišljamo, različito prihvaćamo kritike, pohvale, nama moramo biti svjesni nitko ne može ugoditi a ne možemo si ugoditi ni mi sami jer ni sami sebe ne poznajemo dovoljno. svi smo mi različiti i volimo podijeliti nešto svoje sa drugima ali moramo shvatiti da nas neće svi razumjeti, da se nećemo svidjeti mnogima, da nas neće prihvatiti svi takve kakvi smo, jer nismo idealni a idealnih ni nema,

svi smo mi različiti, svi smo mi takvi kakvi smo i moramo se pokušati prilagoditi, ne zbog drugih nego zbog sebe, mi moramo ostati mi sa svojim manama i vrlinama jer idealno ne postoji.

<< Arhiva >>