uskoro

04.07.2021.

neću moći ni u dućan jer nisam cijepljena /naravno moram kod doktora po potvrdu da ne smijem primati cjepiva bilo koje vrste/ a to sam saznala davne 1974 kada sam sa pokojnom majkom putovala u Napulj gdje je harala epidemija kolere. Kako bi se bez straha kretale Napuljom morale smo u zavod za javno zdravstvo na cijepljenje i tada je tamo tim liječnika ustanovio da ja ne smijem primati cjepiva a mamu su cijepili.
Tamo sam nosila masku i rukavice kada god bi negdje išle, a kada smo se vratile u smještaj majka me je ribala sa svim mogućim dezinfekcijskim maramicama jer ja sam alergična na klor pa samo na brzinu smijem pod vodu jer u protivnom pocrvenim kao škamp u kipućoj vodi.
to što neću bez e putovnice nikuda moći putovati manje mi je važno jer i onako nigdje ne putujem ali da neću moći po osnovno u dućan ako nemam potvrde malo je pretjerano od strane stožera ali ako će biti tako napraviti ću zalihe svega tako da uopće ne izlazim.
s druge strane više me strah kolere nego covida jer po glavnom trgu plivaju fekalije i šire se miomirisi.

zašto nas prisiljavaju kada svi mi imamo pravo biranja?

<< Arhiva >>