p r i č a

16.05.2021.

Iz lijepog sna probudila ju je zvonjava zvona na ulaznim vratima, razbarušene kose u naopako obučenom kućnom ogrtaču otvorila je vrata i ugledala ozarenu M
- Zvao me je ujutro i pitao dali imam vremena naći se s njim na kavi i ja sam mu rekla da ću ga čekati kod tebe, doći će za pola sata. Ajde razbudi se i sredi se da te ne vidi ovako pospanu i raščupanu molim te.
-Hej M ti nisi pri sebi, zovi ga gdje god i reci mu da ne dolazi kod mene jer ja nemam vremena za upoznavanja, umorna sam i idem spavati još, čak nemam snage ni učiti a kamo li slušati tebe i njega kako razgovarate u mom stanu. Znaš i sama da volim hodati po stanu u donjem vešu i imati svoj mir dok pijem prvu jutarnju kavu.
- Što si se zapjenila, kako da ga nazovem sigurna sam da je već krenuo.
- Onda ga čekaj na parkiralištu ispred zgrade pa idite k tebi, mama ti je na poslu pa cijeli stan imaš za sebe. Radi u svom stanu s njim što te volje, ja stvarno nemam danas vremena za tvoje gluposti. Kasno sam došla doma to znaš i sama stvarno sam umorna i nije mi do upoznavanja s nikim pa da je i filmski glumac te da je zbog tebe odustao biti na setu snimanja filma koji mu omogućava svjetsku slavu na filmskom platnu.
- Ok S idem ga van čekati jer ti si čangrizava kada nisi dovoljno ispavana. Zvati ću te da ti javim kako je bilo ili dođem do kafića. - izašla je iz stana pognute glave kao malo dijete koje nije dobilo ono što je naumilo.

S je bila sretna što ponovno može u topli krevet, ali odlučila je skuhati jutarnju kavu i prisiliti sebe da ući psihologiju koju je uskoro morala polagati jer ako je ne položi neće moći krenuti dalje, dobru praksu učenja tog predmeta imala je promatrajući svoju prijateljicu M ali ta praksa nije bila dovoljna bez teorije. Sjela je za kuhinjski stol i čekala uz prvu jutarnju cigaretu da zakipi voda na plinskom štednjaku. Skinula je sa sebe kućni ogrtač jer je osjetila da mora biti slobodna, u donjem vešu krenula je u kuhinju pripremiti kavu i kada je otvorila ormarić da iz njega izvadi omiljeni napitak čula je na ulaznim vratima stana muški baršunast glas.
-Hajde M pozvoni siguran sam da će nam otvoriti vrata. 

priču napisala Andrea Bosak

<< Arhiva >>